Descripció del tràmit |
Aquest tràmit us permet presentar a la Universitat els suggeriments o queixes sobre les activitats desenvolupades en els àmbits de docència, recerca i gestió a la UVic-UCC. Aquest tràmit no té en cap cas la consideració de recurs administratiu. |
Qui el pot demanar? | Qualsevol persona física o jurídica, degudament representada. |
Canals de tramitació |
|
Període de l'any en què es pot demanar | En qualsevol moment. |
Preu | Gratuït. |
Documentació a aportar | Model de queixa/suggeriment. |
Termini de resolució | El termini general màxim que la Universitat té per resoldre les sol·licituds és de 3 mesos des del moment de la presentació d'aquesta a qualsevol oficina de registre de la UVic-UCC, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent. |
Quina és la unitat tramitadora? |
El Servei d'Atenció a l'Usuari gestiona la rebuda de queixes i suggeriments, les quals deriva a la unitat tramitadora corresponent en funció del motiu de la queixa o suggeriment. Així mateix, l'Àrea de Qualitat supervisa el procediment i els indicadors que se'n deriven com a part del Sistema de Gestió Interna de la Qualitat de la UVic-UCC. Més informació sobre el mapa de processos de l'SGIQ. |
Normativa |
|
Silenci administratiu | Per la naturalesa del tràmit no es contempla |
Normativa del silenci administratiu | Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques |
Vies de reclamació | Les ordinàries del procediment administratiu |