Descripció |
Taller pràctic de creació del pla estratègic de comunicació online d'una empresa turística en els diferents marcs de treball acadèmicament provats, i també provats per la indústria de diferents sectors, que faciliten enormement tasques coma la realització d’una anàlisi de situació. |
Responsable |
Sergi Grau, coordinador i, Montserrat Peñarroya, investigadora, ambdós del grup de recerca Digital Care de la UVic-UCC. |
Lloc |
Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC |
Data |
Sessió inaugural: 13/11/17 Taller: 27/11/17 Sessió cloenda: 18/12/17 |
Horaris |
Sessió inaugural a les 16h Taller de 10 a 14h Sessió cloenda a les 16h |
Durada | Conferencia Inaugural o de cloenda de 40' 20'. Taller de 4h. |
Destinataris |
Estudiants, empreses, entitats o associacions. |
Tipus d'activitat | Taller i conferència |
Objectius |
|
Places/sessió |
25 |
Idioma d'impartició | Català |