Surt la resolució de la borsa d’ajuts de la Fundació Antiga Caixa Manlleu i Grup BBVA per a la mobilitat i la cooperació

Avui s’ha fet pública la resolució de la borsa d’ajuts de la Fundació Antiga Caixa Manlleu i Grup BBVA per a la mobilitat i la cooperació. Aquests fons, valorats en 20.000 euros, ofereixen als estudiants del Campus UVic de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya la possibilitat de participar en programes de mobilitat internacional.

D’una banda els ajuts van destinats a estudiants de grau, màster oficial i doctorat que vulguin fer una part dels estudis a l’estranger, mentre que de l’altra, ajuden als estudiants que participaran en programes de mobilitat en el marc de les Pràctiques de Cooperació Internacional, els quals es desenvolupen a Nicaragua i Camerun (Programa Insolàfrica) pels estudiants de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB); i Guatemala, Nepal i Marroc, pels estudiants de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH).

Aquests ajuts, valorats en 20.000 euros, tenen com a finalitat general pal·liar el cost econòmic que suposa anar a estudiar a l’estranger. Pots consultar el resultat de la resolució de la convocatòria dels ajuts a la mobilitat i a la cooperació.