Condol de la UVic-UCC

El Patronat de la Fundació Universitària Balmes i el Rectorat de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya expressen el més sentit condol per la mort tràgica de tantes persones innocents en l'atemptat de Niça i el seu rebuig explícit de qualsevol forma de terrorisme.

Cap creença ni cap ideologia no poden justificar l'assoliment dels seus objectius per mitjà de cap tipus de violència contra les persones.

La comunitat universitària ha  fet un minut de silenci durant l’acte de cloenda de curs, celebrat avui a l’Aula Magna, i el rector Jordi Montaña, en representació de tota la comunitat universitària, ha assistit al minut de silenci convocat per l’Ajuntament de Vic.

-----

Condoléances UVic-UCC

Le Conseil de la Fondation universitaire Balmes et le Conseil recteur de l'Université de Vic - Université Centrale de la Catalogne expriment leurs condoléances à propos de la mort tragique de tant de personnes innocentes lors de l'attaque de Nice et manifeste son rejet explicite de toute forme de terrorisme.
Aucune croyance ni idéologie ne justifie l'usage de la  violence contre les personnes pour atteindre ses objectifs