Anna Segura, guanyadora de la 9a Beca Segimon Serrallonga de Torelló

Anna Segura, de Torelló, va ser la guanyadora de la 9a Beca Segimon Serrallonga d’ampliació d’estudis a l’estranger que es va lliurar el dissabte 12 de juny a Can Parrella de Torelló. La Beca li permetrà d’anar a investigar a la Universitat de New Hampshire quins són els factors de protecció que cal fomentar des dels centres tutelats que acullen joves molt vulnerables.

La comissió encarregada de valorar les sol·licituds la formaven Jaume Vivet, alcalde de Torelló; Núria Güell, regidora de Cultura; Miquel Pérez, doctor en història de l’art i professor de la UVic-UCC; Rosa Sayós, filòloga i professora de la UB; Montserrat Bacardí, doctora en filologia i professora de la UAB; Felip Vidal, filòsof, director de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, i Imma Ollich, catedràtica de la UB.

En el mateix acte, Ricard Torrents va presentar el llibre Verdaguer llegit per Segimon Serrallonga, editat per la Càtedra Verdaguer d’Estudis Literaris de la UVic-UCC.

La Beca la dota cada any l’Ajuntament de Torelló amb la col·laboració de l’Aula Segimon Serrallonga de la UVic i la Xarxa Vives d’Universitats.