67 persones a les sessions preparatòries per a les Proves d’Aptitud Personal de CAFE

Dimecres passat, 67 futurs estudiants de CAFE, el doble que l’any passat, van assistir a les sessions preparatòries de les Proves d’Aptitud Personal (PAP) del Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, organitzades per la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes i Preparats, llestos, universitat. L’objectiu d’aquestes sessions és assessorar els futurs estudiants sobre aquestes proves, necessàries per matricular-se al Grau i ajudar-los a superar-les amb èxit. Les PAP tindran lloc el proper 20 de juny a la UVic.

Durant tot el matí, els aspirants van poder conèixer, dels mateixos professors de CAFE, aspectes a tenir en compte tant tècnics com de normativa, i van rebre consells de com entrenar-se per tal de garantir l'èxit.

Des del curs 2015-2016, qui vulgui accedir a Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport (CAFE) ha de fer la Prova d’Aptitud Personal a qualsevol de les universitats on s'imparteix el Grau. L’any passat, el 100% dels estudiants que van assistir a les sessions preparatòries a la UVic, s’hi van matricular.