Més de 40 activitats i un centenar de ponents al sisè International Workshop on Higher Education

La sisena edició de l’International Workshop on Higher Education (IWHE) portarà més de 40 activitats i reunirà un centenar de ponents a la UVic del 13 al 17 de juny.

Entre els convidats figuren acadèmics i investigadors internacionals de prestigi en totes les àrees de coneixement de la UVic-UCC, que mantindran xerrades i debats amb els experts locals. D’aquesta manera, s’aconsegueix dimensionar internacionalment la recerca que es porta a terme a la Universitat i s’estableixen aliances i projectes de recerca conjunts. Aquest any, com a novetat, el programa introduirà els “Research Days”, amb fòrums de debat sobre recerques dutes a terme a la UVic-UCC.

El programa complet ja es pot consultar al bloc de l’IWHE. L’assistència a totes les activitats està oberta a tothom, però cal fer inscripció prèvia.

L’International Workshop s’organitza des del vicerectorat de Recerca i Professorat, l’OTRI i l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC, i compta amb el patrocini de la Fundació “la Caixa”.