El rector Jordi Montaña al lliurament dels Premis Recercat 2016

El conseller de Cultura, Santi Vila, va presidir dissabte el lliurament dels Premis Recercat 2016 que van tenir lloc al Temple Romà de Vic, amb la presència de l’alcaldessa, Anna Erra, i del rector de la UVIC-UCC, Jordi Montaña.
 Aquests guardons són l’acte més destacat del XII Recercat. Jornada de Cultura i Recerca Local dels Territoris de Parla Catalana, que es va celebrar dissabte passat a la capital osonenca. Aquests guardons volen reconèixer la tasca feta tant col·lectivament pels centres d’estudi en el conjunt dels territoris de parla catalana, com en l’àmbit particular per persones que hi estan vinculades. En aquesta edició, els Premis Recercat van guardonar l’Institut d’Estudis Eivissencs, en la modalitat d’entitat, i Antoni Pladevall i Artur Blasco, ex aequo, per al premi a la persona.
El rector Jordi Montaña, durant el seu parlament, va afirmar el compromís de la Universitat amb la cultura del país afirmant que “som una societat avesada a treballar sense esperar gaires reconeixements, en una línia, si no de resistència, sí de supervivència i de voluntat de ser”.