El rector de la UVic-UCC, Jordi Montaña, inaugura dijous una trobada sobre indústria i innovació a Viladecans

El rector de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), Jordi Montaña, inaugurarà dijous la jornada IND+I, una trobada que organitza l’Ajuntament de Viladecans per analitzar les polítiques d’innovació i competitivitat que cal dur a terme per a impulsar la indústria catalana. Montaña estarà acompanyat per l’alcalde de la ciutat, Carles Ruiz, i per la directora general d’Indústria de la Generalitat, Núria Betriu. La jornada se celebrarà el dijous, 5 de maig, al complex Viladecans Business Park.

El degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) de la UVic-UCC, Xavier Ferràs, també participarà a la trobada i oferirà la conferència d’obertura. El degà, que forma part del comitè científic del certamen, resumirà els fenòmens que marquen tendència a nivell global en el camp de la indústria i dibuixarà els reptes que Catalunya encara ha d’afrontar en aquest terreny. La trobada s’allargarà durant tot el dia i inclourà, a banda de diversos col·loquis i conferències amb una desena d’experts, esmorzar i dinar networking. La jornada s’adreça a empreses que busquin noves oportunitats de futur a través de l’aposta per la innovació.