Ronald Puppo, Premi Crítica Serra d’Or 2016

El professor de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic, Ronald Puppo, ha rebut avui el Premi Crítica Serra d’Or 2016 de Catalanística per la seva traducció a l’anglès del Canigó de Verdaguer amb el títol: Mount Canigó. A tale of Catalonia.

L’acte, que enguany arribava a la 50a edició, s'ha celebrat al Palau Moja de Barcelona i ha comptat amb la presència de personalitats del món de la cultura i de la política com la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, el conseller de Cultura, Santi Vila i Pare Abat de Montserrat, Josep M. Soler, entre altres personalitats.

Els Premis Crítica Serra d’Or no tenen dotació econòmica i consisteixen en la proclamació del veredicte i en el lliurament d’una serreta d’or, de solapa, que representa la distinció i que lliura el P. Josep Massot, director de les Publicacions de d‘Abadia de Montserrat i de la revista Serra d’Or, que són les impulsores dels Premis Crítica Serra d’Or.

Foto: Ronald Puppo i la seva esposa, Teresa Vall, amb la presidenta Carme Forcadell al mig