El degà de la FEC, Xavier Ferràs, formarà part del Consell Assessor d’AMEC

El degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) de la UVic-UCC, Xavier Ferràs, formarà part del Consell Assessor de l’Associació Multisectorial d’Empreses de Catalunya (AMEC). El director general de l’organització empresarial, Joan Tristany, ha traslladat una invitació a Ferràs perquè s’incorpori a l’organisme que assessora la Junta Directiva de l’entitat al costat d’altres experts en l’àmbit econòmic, institucional o universitari.

AMEC és una de les principals associacions empresarials de Catalunya i representa importants empreses del sector industrial català. L’organització intenta ajudar els seus associats a guanyar competitivitat mitjançant la inversió en innovació i l’aposta per la internacionalització. Com a membre del Consell Assessor d’AMEC, Ferràs es reunirà un cop al trimestre amb altres experts i representats de la Junta Directiva de l’entitat per reflexionar i analitzar l’entorn socioeconòmic en què es mouen les empreses associades.

El Consell Assessor de l’associació està compost pel cap d’Economia de La Vanguardia, Ramon Aymerich; l’economista Antoni Montserrat; l’empresari expert en innovació, Josep Torrents; el catedràtic d’Economia de la UB, Juan Tugores; el director de Teraski a Espanya, Jaume Baldé; el codirector en Dret Tributari de la firma internacional Garrigues, Albert Collado; l’enginyer industrial Francesc González; el director general de l’empresa de maquinària Lloveras, Martín Lloveras; el director general d’AMEC, Joan Tristany; i el president de l’associació empresarial, Manel Xifra.