La UVic-UCC condemna els atemptats de Brussel·les

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya condemna enèrgicament els atemptats perpetrats a Brussel·les i que han causat desenes de morts. El Patronat de la Fundació Universitària Balmes i el Rectorat de la UVic-UCC rebutgen qualsevol mostra de violència i expressen el condol als familiars de totes les víctimes i se solidaritzaren amb el dolor de totes les persones que han perdut familiars, amics i coneguts en aquests execrables actes de barbàrie.

Cap acció terrorista pot vulnerar drets bàsics com les llibertats de moviment i d’expressió, la convivència, el respecte a la diversitat i la tolerància.

Com la majoria de les universitats europees, la UVic-UCC treballa perquè els nostres joves puguin viure en una Europa de llibertats, més solidària, més unida i més respectuosa. Treballar serenament cada dia per al desenvolupament de les ciències i les humanitats és la nostra resposta constant a la barbàrie i la por.