El periodista nord-americà Alan Schroeder visita la UVic-UCC

El periodista nord-americà Alan Schroeder, professor de la Universitat de Boston i expert en anàlisi política i debats electorals, visita el proper dilluns la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Schroeder oferirà una xerrada sobre les eleccions presidencials a la Casa Blanca als estudiants de l’assignatura International Affairs de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC).

Amb el títol Understanding the 2016 US Presidential Elections, el periodista exposarà les claus per analitzar correctament la cursa cap a la presidència nord-americana. Schroeder és un dels experts més reconeguts en anàlisi política i, en particular, en debats electorals. Ha impartit diversos cursos d’oratòria a universitats de l’estat espanyol i va seguir des de Madrid l’última campanya electoral de les eleccions generals.