La UVic-UCC i El 9 Nou signen un conveni per col·laborar en mecenatge

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i Premsa d’Osona (PROSA), el grup editor del diari El 9Nou, han signat avui un conveni de col·laboració per tal que l’empresa editora sigui mecenes de la institució. El rector de la Universitat, Jordi Montaña, i el director general de PROSA, Jordi Molet, han rubricat l’acord aquest dijous al matí en un acte a les oficines del Rectorat.

D’acord amb el conveni, El 9Nou difondrà, a través de continguts periodístics, totes les activitats que generi la UVic-UCC en l’àmbit del patrocini i el mecenatge. L’acord, que no implica cap aportació econòmica, garanteix la projecció mediàtica de les accions que impulsa la Universitat en aquestes dues àrees i reforça els vincles de col·laboració entre el centre i aquest mitjà de comunicació comarcal.