La UVic-UCC i l’ICEB signen un conveni per desenvolupar programes i activitats de formació

La UVic-UCC i l’International Center for Entrepreneurs in Barcelona (ICEB) han signat avui un conveni marc de col·laboració per desenvolupar conjuntament activitats de formació, recerca i transferència de coneixement en l’àmbit de l’emprenedoria i la innovació. El rector, Jordi Montaña, i el director del centre, Ignasi Puig han rubricat l’acord a les oficines del rectorat amb l’objectiu d’establir sinergies entre les dues institucions per configurar una programació acadèmica conjunta.

La UVic-UCC podrà comptar amb la col·laboració de l’ICEB per desenvolupar programes formatius oberts, com ara màsters, postgraus, cursos, seminaris o tallers. El centre, en tant que institució especialitzada en emprenedoria, donarà suport a la Universitat en l’actualització dels plans d’estudi dels graus i màsters que ofereix i que estan relacionats amb aquest camp. A més, totes dues institucions treballaran plegades en projectes de recerca, consultoria, cooperació internacional i transferència de coneixement en el terreny de la innovació i l’emprenedoria.

Situat a Barcelona, l’ICEB és un centre que treballa per estimular l’esperit emprenedor, assessorar emprenedors i impulsar projectes relacionats amb l’emprenedoria que donin resposta a les necessitats que requereix cada moment. Concretament, està especialitzat en el desenvolupament de programes formatius interuniversitaris, incubació i acceleració d'empreses, així com d’investigació i consultoria en les àrees de coneixement del seu interès.