UVic Campus Market

UVic Campus Market, un èxit!

El passat 13 de maig va tenir lloc la primera edició de l’UVic Campus Market, protagonitzada per les empreses que participen a la plataforma de descomptes UVals, al campus Vic de la UVic-UCC. El mercat, obert a tota la comunitat universitària, va estar present al pati de Miramarges de 10 del matí a les 7 de la tarda. A les 13h, el vicerector d’Ordenació Acadèmica de la UVic-UCC, Pere Quer, acompanyat per la directora del Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària, Montse Simon, i del responsable del projecte UVals, Sergi Cunill, va fer la visita institucional.

A l’UVic Campus Market s’hi podien trobar parades de diferents categories –bars i restaurants; bellesa i benestar; comerç i botigues; esport, oci i lleure; i viatges i escapades– que oferien descomptes i promocions pensats per a la comunitat universitària. Al llarg del dia es van dur a terme diversos sortejos dels productes i serveis que cada parada regalava. Per participar-hi calia inscriure’s a la parada corresponent.

Es tracta d’una activitat organitzada des del Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària (SACU), en el marc del Projecte FemUVic i la plataforma d’avantatges i descomptes UVals, i pensada amb la intenció de fer-se un cop l’any. Les empreses que han participat a aquesta primera edició de l’UVic Campus Market són:

Autoescola Rosanas, Bar Restaurant Toc d’Àngel, Bar Restaurant Zèfir, BASE Esports Estel, Campurent, Campuvic Viatges, Circuit d’Osona – Escuderia Osona, Club Atlètic Vic, Club Natació Vic – ETB, Decathlon Vic, Egovic, Fruites A. Higueras, Indoor Padel Vic, Intersport Horitzó, La Cackery, La Tavella, Sant Tomàs, Mas Gurumbau Golf – Pitch&Put, Òptica de l’Ambulatori RACC Connect, Sistema Eduard Perruquers, Sony Center Vic, Tot Moda Sport, Viatges Ala Delta, SPINELLI&CO CupCakes, Centre Estètica Mimo, Vic Estil Perruquers, Centre d’Estètica Dolors Aguilar, ESL Idiomas Fetzig, Itaca Vic, Farmàcia Anna Pou, Telepizza, Qi Salut, Balmes Blancs, Hípica Malla, Masallera Coach.

Guanyadors dels sortejos