Lucila María Christen y Gracia, nova doctora de la UVic-UCC

Defensa tesi

Lucila María Christen y Gracia, nova doctora de la UVic-UCC

El dia 14 de setembre, en el marc del Programa de Doctorat en Traducció, Gènere i Estudis Culturals, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Lucila María Christen y Gracia, titulada IMPACTO DEL SEXO Y LA EDAD DE INTÉRPRETE, DISTINGUIDOS A TRAVÉS DE SU VOZ, EN LA PERCEPCIÓN DE LA CALIDAD DE LA INTERPRETACIÓN SIMULTÁNEA i dirigida per la Dra. Xus Ugarte Ballester i la Dra. Lydia Brugué Botia.

El tribunal, format per la Dra. Amparo Jiménez Ivars de la Universitat Jaume I, la Dra. Almudena Nevado Llopis de la Universidad San Jorge (Saragossa) i el Dr. Marcos Cánovas Méndez de la UVic-UCC, va atorgar a la tesi la qualificació d’excel·lent cum laude.

En paraules de la doctora, “la principal aportación de la tesis es poner de manifiesto el papel preponderante que representan los estereotipos de género en las actividades profesionales menos imaginadas, como es el caso de la interpretación simultània”.

La tesi doctoral contribueix a l’objectiu de desenvolupament sostenible 5.