Setmana de l'Accés Obert 2022 a la UVic-UCC

Càpsula de recerca - Setmana Accés obert

Setmana de l'Accés Obert 2022 a la UVic-UCC

Aquest any la Setmana internacional de l'Accés obert (Open Access Week), es celebra del 24 al 28 d'octubre, i té per lema "Open for Climate Justice". Una iniciativa anual per promoure l’accés obert (AO) al món acadèmic i de la recerca.

Us informem de les diferents activitats que portem a terme tan des de la Biblioteca de la UVic-UCC com des del CSUC o REBIUN.

• Des del CSUC organitzen la conferència:
    • "Los beneficios de la Ciencia Abierta para los investigadores" Dimarts 25 d’octubre, 15:00 h. A càrrec de Bianca Amaro.
      INSCRIPCIÓ
  • Des de la Biblioteca de la UVic-UCC:
    • Càpsula de formació: La teva recerca Open Access. 3a. edició. Dimecres 26 d’octubre, 16:00 - 17:30 h. A càrrec de Mercè Montanyà
      Inscripcions obertes a través del CIFE.
    • Durant tota la setmana farem difusió de diferents aspectes de l'Accés Obert a través de les xarxes socials de la biblioteca.
  • Des de Rebiun organitzen el cicle de Webinars Investigación, datos y docencia: tan abiertos como sea necesario.
    • Acceso Abierto y la nueva Ley de Ciencia. Dilluns 24 d'octubre, 10.00 - 11:00 h.
      Paco Martínez (Biblioteca. Universitat Politècnica de València)
      INSCRIPCIÓ
    • ¿FAIR o no FAIR?, he ahí la gestión de datos. Dimecres 26 d'octubre, 10.00 - 11:00 h.
      Reme Melero (Científico Titular CSIC)
      INSCRIPCIÓ
    • La guía de recursos educativos abiertos (Kit de REA): cómo crearlos, usarlos, reutilizarlos y compartirlos. Divendres, 28 d'octubre, 10.00 - 11:00 h.
      Brigit Nonó Rius (Biblioteca. Universitat de Girona)
      INSCRIPCIÓ

Els webinars són gratuïts però cal inscripció per poder accedir a la sessió a Zoom.

Podeu consultar tota la informació dels esdeveniments organitzats per les biblioteques membres de REBIUN al Portal de Acceso abierto.

Per a més informació sobre la Setmana Internacional de l'Accés Obert, visiteu openaccessweek.org. El hashtag oficial de la setmana a Twitter és #OAWeek.