Formació Online d'Scopus (14-18 de febrer 2022)

Formació Scopus - febrer 2022

Formació Online d'Scopus (14-18 de febrer 2022)

Des de la Fecyt han organitzat una sèrie de 10 cursos independents de Formació Online de la base de dades Scopus que es durà a terme entre el 14 i el 18 de febrer de 2022. Es revisaran els següents aspectes:

1. Introducción a Scopus
  2. Scopus: búsqueda por materia
  3. Scopus: perfil de autor e instituciones
  4. Scopus: Métricas
  5. Scopus: Cite Score
  6. Scopus: sources y comparación de revistas
  7. Scopus: búsqueda avanzada
  8. Scopus: trabajando con los resultados
  9. Más allá de Scopus: aprovechando los recursos de Scopus
  10. Scopus: Pregunta & Respuesta-LibGuide: donde se resolverán las dudas que hayan surgido durante las anteriores sesiones. Si tienes alguna duda, puedes hacérnosla llegar a recursoscientificos@fecyt.es con el asunto: Scopus: Pregunta & Respuesta y nosotros se la haremos llegar a las formadoras.

La INSCRIPCIÓ ja està oberta i cal fer-la des del correu institucional @uvic.cat o @umedicina.cat i amb les dades personals correctes (aquestes dades són les que apareixeran en el certificat d’assistència).

Algunes indicacions:

• Sessions en castellà
  • La durada de cada sessió és de 60 minuts.
  • S’utilitzarà l’eina GoToWebinari. Amb el mòbil es podrà seguir la sessió a través de l’app GotoMeeting.
  • Per obtenir el certificat d’assistència caldrà respondre durant la jornada de formació, en directe, tots els qüestionaris que els formadors enviaran durant les sessions.
  • Dies després de la sessió, els assistents rebreu una enquesta de satisfacció i un únic certificat d’assistència que contindrà totes les sessions a les que hagueu assistit i on s’hagin respost totes les preguntes plantejades durant la sessió.

Important. No esborreu el correu de confirmació de la inscripció que rebreu. En aquest correu us indicaran l’enllaç on heu d’accedir per realitzar el curs. Aquest enllaç és únic per a cada usuari. Els correus automàtics a vegades van a la carpeta d’Spam, reviseu-la si no l’heu rebut

Esperem que sigui del vostre interès.