Es reprèn el servei de préstec consorciat PUC via web
17.01.2022
El 10 de gener vam reprendre el servei de Préstec Consorciat (PUC) per als préstecs en modalitat presencial o in situ.
A partir d'avui 17 de gener aquest servei ja està disponible a través de la web en fase de prova.
Les sol·licituds es poden fer:
- Visitant la biblioteca on es troben els documents, el que es coneix com a préstec in situ
- O bé, directament a través del catàleg de cada institució, seleccionant l’opció del CCUC/PUC i clicar l’opció ‘Demanar-lo per PUC’
Condicions del préstec:
- Quants documents puc tenir en préstec? 10 documents.
- Per quant temps? 21 dies.
- Es poden renovar? Sí, des del "Meu Compte”, si no ha vençut el termini, i fins a 6 vegades per períodes de 21 dies.
- On retornar-los? A la teva biblioteca o a la biblioteca propietària del document.
- Com identificar-te per als préstec in situ? Portant el carnet de la teva institució.
Per a les sol·licituds via web, algunes qüestions a tenir en compte:
- En el formulari de sol·licitud del document, cal que et fixis i triïs la biblioteca on vols recollir-lo (Biblioteca de Miramarges o Biblioteca de la Torre dels Frares).
- En cas que el document no es pugui prestar, rebràs per correu electrònic i de manera gairebé immediata un avís de cancel·lació (No tots els documents que consten com a disponibles es poden prestar per PUC).
Des del “Meu Compte” podràs consultar l’estat dels teus préstecs i de les teves sol·licituds, tant dels documents de la teva institució com dels demanats per PUC.