Accés de prova a diferents recursos de l’àmbit de la Salut

ClinicalKey

Accés de prova a diferents recursos de l’àmbit de la Salut

Fins al 30 de juny la comunitat de la UVic-UCC disposa d'accés de prova als següents recursos de l’àmbit de la Salut:

Plataforma d’avaluació del rendiment integrada dins ClinicalKey Student Medicina. Els alumnes poden avaluar el seu progrés fent diferents testos que contenen unes 5.000 preguntes.

Accés: Cal registrar-se. Si ja es té un compte a Elsevier, serveixen les mateixes Claus.
Clicar “Assigments” del menú de dalt, triar un tema i ja es pot començar el test.

El fet d’estar registrat permet als alumnes repassar les preguntes que han fallat en els llibres disponibles a ClinicalKey Student Medicina, al costat de cada pregunta hi ha un enllaç directe a aquesta part concreta del llibre a ClinicalKey Student Medicina. D’aquesta manera podran fer un bon seguiment del seu procés d’aprenentatge.

Una plataforma educativa interactiva que dona suport a estudiants i professors amb contingut d’infermeria de confiança i eines d’aprenentatge molt completes.

Accés: Un cop dins la plataforma s’ha de crear un compte o si es té compte a Elsevier serveixen les mateixes claus.

ClinicalKey és l’únic motor de cerca bilingüe d’informació clínica que permet, d’una manera ràpida, trobar respostes clíniques rellevants. Ofereix la col·lecció de recursos més completa i actualitzada d’Elsevier a text complet, en anglès i espanyol, i cobreix totes les especialitats mèdiques i quirúrgiques.

El mes de març oferiran formació.

Accés: No s’ha de crear cap compte.

Contingut: 100 procediments creats per Elsevier basats en l’evidència. Una eina que permet crear els propis procediments i adaptar els existents a la pròpia organització.

És una eina de gestió de la formació que permet crear els seus propis grups, assignar tasques formatives basades en els procediments i fer un seguiment de l’ús, el progrés i els resultats dels alumnes. Inclou l’accés als continguts d’Elsevier Clinical Skills, el mòdul de gestió en Formació i el mòdul d’administració i personalització dels continguts.

Accés: Contactar amb biblioteca@uvic.cat

Una eina per a la consulta, la formació i la creació de plans de cura amb NANDA, NOC i NIC.

NNNConsult  és l’eina online que permet consultar àgilment els llenguatges estandaritzats dels diagnòstics desenvolupats per Nanda International (NANDA), els resultats de la Nursing Outcomes Classification (NOC), les intervencions de la Nursing Interventions Classification (NIC) i els vincles entre elles. Una eina d’una extraordinària utilitat per a estudiants i professional de la infermeria.

Com a complement dels trials d’aquests productes hi ha programades aquestes sessions de formació

Per a qualsevol dubte contacteu amb biblioteca@uvic.cat.