Descripció del tràmit |
Aquest tràmit us permet presentar a la UVic-UCC una o més factures electròniques. |
Qui ho pot tramitar? | Qualsevol persona física o jurídica. |
Canals de tramitació |
|
Període de l'any en què es pot realitzar el tràmit | En qualsevol moment. |
Preu | Gratuït. |
Documentació a aportar |
Factura electrònica en format XML. Per crear una factura electrònica en el format estàndard (conegut com a format facturae) aprovat pel Ministerio de Industria, Energía y Turismo (Orden PRE/2971/2007) existeixen diversos aplicatius gratuïts que es poden consultar a l'adreça següent: https://www.aoc.cat/knowledge-base/com-podem-crear-e-factures/. És imprescindible que a la factura s'indiqui el número de comanda que proporciona la unitat de contractació i gestió de compres de la UVic-UCC, donat que és la nostra referència i facilita la gestió, tramitació i pagament. A la factura s'ha de fer constar obligatòriament aquest número de comanda. En el cas de factura electrònica, s'indicarà en el camp facturae: Invoices / Invoice / Items / InvoiceLine / FileReference. Els codis DIR de la UVIC-UCC a indicar a la factura electrònica són els següents:
|
Quina és la unitat tramitadora? | Àrea de Gestió Econòmica i de Personal. Més informació a la unitat tramitadora. |
Normativa | Llei orgànica 6/2015, de 12 de juny, modifica la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic |