Vés al contingut

Autorització o revocació per a la notificació electrònica

 

Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet autoritzar o revocar a la UVic-UCC a utilitzar la notificació electrònica en els procediments que s'assenyalin.

Qui el pot demanar? Qualsevol persona física o jurídica, degudament representada.
Canals de tramitació
Període de l'any en què es pot demanar En qualsevol moment.
Preu Gratuït.
Documentació a aportar Model d'instància genèrica
Termini de resolució El termini general màxim que la Universitat té per resoldre les sol·licituds és de 3 mesos des del moment de la presentació d'aquesta a qualsevol oficina de registre de la UVic-UCC, excepte que la normativa aplicable al procediment n'estableixi un de diferent. Les notificacions es consulten a través de la següent adreça d'internet.
Quina és la unitat tramitadora? La unitat tramitadora és qualsevol de les unitats administratives que exerceixin d'Oficina de Registre de la UVic-UCC.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte