Vés al contingut

Jordi Gili parla de com aplicar la IA als processos de vendes en el primer Growth Mornings de l’Escola de Postgrau

Jordi Gili, ponent del primer Growth Mornings

Jordi Gili parla de com aplicar la IA als processos de vendes en el primer Growth Mornings de l’Escola de Postgrau

El Growth, l’esdeveniment orientat al creixement humà i transversal de les empreses que la UVic celebra anualment, creix amb l’organització d’una sèrie de píndoles formatives matinals, de curta durada, que li donaran continuïtat al llarg de l’any. Aquest dijous al matí ha tingut lloc la primera, a la Sala de Cinema – Aula Mercè Torrents de la UVic-UCC, en la qual han participat prop d’un centenar de persones. La sessió ha tingut com a eix central una ponència de Jordi Gili, expert en Social Selling i Digital Sales Transformation, que ha parlat sobre l’ús de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al procés de venda de les empreses.

Les conferències dels Growth Mornings s’estructuren a partir d’un format propi, que es basa en la teoria socràtica i “parteix de preguntes per desafiar i posar en dubte les creences i arribar a un coneixement més profund de la matèria a abordar”, ha explicat la presentadora de l’acte, la periodista i graduada de la UVic Laura Centelles. Amb aquest plantejament com a punt de sortida, Jordi Gili ha explicat per què la intel·ligència artificial és una oportunitat real per als departaments i els processos de venda.

IA per guanyar productivitat i eficiència

Partint de la realitat que la intel·ligència artificial existeix i que ha vingut per quedar-se, Gili ha defensat la conveniència d’apostar-hi i d’implementar-la des de les empreses. “És una realitat a la qual no podem donar l’esquena”, ha dit. Per al ponent, una de les grans virtuts de la IA és que “posa a la nostra disposició un conjunt de sistemes experts que ens ajuden i ens fan ser més productius i eficients”. “Ens allibera de la realització de tasques administratives i, per tant, ens dona més temps per dedicar-lo a l’atenció al client i a la presa de decisions estratègiques”, ha afirmat.

Per Gili, es tracta d’identificar quins casos d’ús poden ser més útils a cada realitat concreta i implementar-los, “sempre comptant amb el suport i l'acompanyament d’un proveïdor sòlid i de confiança”. Alhora, el ponent ha alertat de la importància d’entendre aquesta tecnologia com un suport o un acompanyament que no ens pot substituir. “La IA no sap realment el que fa, sinó que simplement ho fa. El valor estratègic, l’aportem nosaltres, que sí que sabem què fem, què volem o quins riscos hi ha, i prenem decisions en conseqüència”, ha conclòs. 

Presencialitat, ampliació de coneixement i networking

Eduard Prats, coordinador de Desenvolupament de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC i director de l’Escola de Postgrau de la UVic, ha inaugurat la sessió. “Som conscients del valor de la presencialitat, de trobar-nos per ampliar coneixement i per fer networking, i per abordar temàtiques transversals que afecten totes les indústries i els sectors, conscients que al llarg de la vida professional necessitem estar en aprenentatge permanent”, ha explicat Prats, qui també ha fet èmfasi en el rol de la UVic-UCC com a “actor que interactua amb el territori, té i reforça vincles amb les empreses i els ofereix les solucions formatives que requereixen”.

L’acte, organitzat per l’Escola de Postgrau de la UVic, connecta amb el nou programa en Direcció Comercial i de Vendes que imparteixen conjuntament la UVic i EADA, una activitat formativa que posa el focus en el disseny i la gestió d’un pla comercial de vendes i de la qual el mateix Jordi Gili és professor. Després de la ponència, que ha comptat amb diversos parèntesis musicals a càrrec de Raimon Galve, ha tingut lloc un torn obert de preguntes. El primer Growth Mornings ha acabat amb una petita activitat de networking que, amb el nom de The Growth Garden, buscava fomentar l’establiment de contactes entre les persones assistents. 

Share in social networks:

Notícies

Grup de

La Fundació Antiga Caixa Manlleu lliura ajuts per valor de 10.180 euros per fomentar la participació dels estudiants en la mobilitat internacional

La Fundació Antiga Caixa Manlleu (FACM) va lliurar ahir els ajuts a la mobilitat als estudiants de grau, màster i doctorat del Campus UVic de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) que han cursat un programa de mobilitat a l’estranger, sigui...

Una treballadora i una usuària dels serveis de la Fundació Sant Andreu Salut

La UVic-UCC i la Fundació Sant Andreu Salut signen un conveni de col·laboració

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), a través de la seva Càtedra de Cures Pal·liatives, i la Fundació Sant Andreu Salut (SAS), han signat un conveni marc de col·laboració amb l’objectiu de promoure relacions de caràcter acadèmic, científic i...

Concert de Festa Major de les orquestres Inclusiva de la UVic i Oberta de Centelles

Les orquestres Inclusiva de la UVic i Oberta de Centelles apleguen unes sis-centes persones en el concert de Festa Major

Unes sis-centes persones van omplir dimecres passat la plaça de la Catedral de Vic per assistir al concert de Festa Major de l’Orquestra Inclusiva de la UVic i l’Orquestra Oberta de Centelles, que va donar el tret de sortida als actes de la Festa Major...

Estudiants fent un mostreig

Els plàstics d’embalatge i les tovalloletes d’un sol ús són el contaminant més present als rius segons el projecte “Plastic Pirates”

Aquest és el tercer any que diferents escoles participen en el projecte de ciència ciutadana “Plastic Pirates”, que estudia els contaminants als rius des que es va implementar, l’any 2021, i que coordina el Centre Tecnològic BETA  de la Universitat de Vic - Universitat Central...

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte