Vés al contingut

Postproducció de Mitjans Audiovisuals

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està desactualitzada.

Consulta preferentment el text original!

Texto con traducción automática

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción automática del inglés.

La traducción automática puede contener errores y lagunas. ¡Consúltala solo con finalidades informativas!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Publicitat i Relacions Públiques

Assignatura

Postproducció de Mitjans Audiovisuals

Tipologia

Obligatòria (OB)

Curs

3

Crèdits

3,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G25, presencial, tardaanglèsRicardo Parra González

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 5. Igualtat de gènere
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Objectius

The subject aim is to give the student the tools of post-production, as well as the ones included in the discipline of composition.

A general and introductory overview of the software that currently allows to postproduce a project (Premiere Pro, After Effects) will be given.

The student will learn the basic tools to edit a clip and create motion graphics.

Resultats d'aprenentatge

  • Distingir els elements, gèneres, formes i processos dels llenguatges publicitaris i de les relacions públiques en diferents suports i mitjans de comunicació, i aprofundir en els fonaments teòrics, metodològics, històrics i pràctics.
  • Transmetre informació, idees, problemes i solucions adequadament i d'acord amb els cànons acadèmics, de forma visual i audiovisual, a un públic tant especialitzat com no especialitzat i ser respectuós amb la diversitat lingüística i amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.
  • Aplicar les diferents tècniques de comunicació publicitària convencional i no convencional per fer arribar el missatge audiovisual amb el màxim nivell d'eficàcia construït sota els paràmetres de la creativitat i la innovació en un context respectuós amb la diversitat lingüística i amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.
  • Operar en diferents entorns informàtics i digitals (multidisciplinaris i complexos) vinculats a les disciplines de la comunicació audiovisual (en llengua pròpia i en llengües estrangeres), a més de les que faciliten noves relacions amb els públics en entorns presencials, virtuals i emergents, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.

Continguts

  1. Editing
    1. Interface
    2. Compositions
      1. Resolution
      2. Pixel aspect ratio
      3. Fps
      4. Metadata
    3. Tools
      1. Insert
      2. Overwrite
      3. Slip
      4. Lock
      5. Multicam
  2. Motion Graphics
    1. Workflow
    2. Layers
      1. Solids
      2. Shapes
      3. Text layer
    3. Masking
      1. Shape
      2. Alpha
      3. Luminance
      4. Blending modes
    4. Animation
      1. Keyframes
      2. Parent animation
      3. Graphic

Avaluació

The final grade will be the assigned by:

  • 30% Class exercises   (5% attendance + 25% work done each class)
  • 30% Editing task   (25% project + 5% evaluation progress test)
  • 40% Animation task   (25% project + 15% evaluation progress test)

Metodologia

  • Theoretical-practical presentation of one of the editing/motiongraphics tools.
  • Exercises as a group in class.
  • Individual exercises.

Bibliografia

Bàsica

  • Johnston, Ollie (1981). The Illusion of Life: Disney Animation. Recuperat de https://en.wikipedia.org/wiki/12_basic_principles_of_animation
  • Kramer, Andrew (2005). Videocopilot.net: for Post Production Professionals [DVD]. Videocopilot.

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte