Text amb traducció automàtica
Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'espanyol.
La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!.
Texto original
Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.
Text created with automatic translation
The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.
Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!
Refer to the translated text as non-binding orientation only!
Titulació
Màrqueting i Comunicació Empresarial
Assignatura
Pla de Màrqueting
Tipologia
Obligatoris (OB)
Curs
4
Crèdits
6,0
Semestre
1r
Grup | Llengua d'impartició | Professorat |
---|---|---|
G15, presencial, tarda | espanyol | Manuel Arribas Ibar |
Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)
- 4. Educació de qualitat
- 9. Indústria, innovació i infraestructures
Traducció automàtica pendent.
Bibliografia
Bàsica
- MUNUERA, J.L., & RODRÍGUEZ ESCUDERO, A.I. (2012). Estrategias de Marketing: teoría y casos. Pirámide.
- PARMERICE, D. (2002). Como preparar un plan de Marketing. Gestión 2000.
- SAINZ DE VICUÑA, J.M. (2020). El plan de marketing en la práctica (23 ed.). Editorial ESIC.
- SÁNCHEZ HERRERA, J. (2001). Plan de Marketing: análisis, decisiones y control,. Pirámide.
- WOOD, M. (2004). El plan de Marketing. Pearson Educación.
Complementària
El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.