Text amb traducció automàtica
Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'espanyol.
La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!
Texto original
Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.
Text created with automatic translation
The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.
Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!
Perhaps you should consult the original version of the text!
Course
Marketing and Business Communication
Subject
Marketing Plans
Type
Compulsory (CO)
Academic year
4
Credits
6.0
Semester
1st
Group | Language of instruction | Teachers |
---|---|---|
G15, classroom instruction, afternoons | Spanish | Manuel Arribas Ibar |
Sustainable Development Goals (SDG)
- 4. Quality education
- 9. Industry, innovation and infrastructure
Automatic translation pending.
Bibliography
Key references
- MUNUERA, J.L., & RODRÍGUEZ ESCUDERO, A.I. (2012). Estrategias de Marketing: teoría y casos. Pirámide.
- PARMERICE, D. (2002). Como preparar un plan de Marketing. Gestión 2000.
- SAINZ DE VICUÑA, J.M. (2020). El plan de marketing en la práctica (23 ed.). Editorial ESIC.
- SÁNCHEZ HERRERA, J. (2001). Plan de Marketing: análisis, decisiones y control,. Pirámide.
- WOOD, M. (2004). El plan de Marketing. Pearson Educación.
Further reading
Teachers will provide complementary bibliography and compulsory reading throughout the course via the Virtual Campus.