Skip to main content

Marketing Plans

Text amb traducció automàtica

Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'espanyol.

La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!

Texto original

Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.

¡Consulta el plan docente original!

Text created with automatic translation

The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.

Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!

Perhaps you should consult the original version of the text!

Course

Marketing and Business Communication

Subject

Marketing Plans

Type

Compulsory (CO)

Academic year

4

Credits

6.0

Semester

1st

GroupLanguage of instructionTeachers
G15, classroom instruction, afternoonsSpanishManuel Arribas Ibar

Sustainable Development Goals (SDG)

SDG logo
  • 4. Quality education
  • 9. Industry, innovation and infrastructure

Automatic translation pending.

Bibliography

Key references

  • MUNUERA, J.L., & RODRÍGUEZ ESCUDERO, A.I. (2012). Estrategias de Marketing: teoría y casos. Pirámide.
  • PARMERICE, D. (2002). Como preparar un plan de Marketing. Gestión 2000.
  • SAINZ DE VICUÑA, J.M. (2020). El plan de marketing en la práctica (23 ed.). Editorial ESIC.
  • SÁNCHEZ HERRERA, J. (2001). Plan de Marketing: análisis, decisiones y control,. Pirámide.
  • WOOD, M. (2004). El plan de Marketing. Pearson Educación.

Further reading

Teachers will provide complementary bibliography and compulsory reading throughout the course via the Virtual Campus.

Contact us

If you have a question, we have the answer

Contact