Les Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic abordaran les últimes tendències del sector
L’objectiu d’aquestes jornades és promoure, difondre i transmetre els coneixements d’avantguarda en l’àmbit del màrqueting i la comunicació empresarial. Segons Santiago Jordán, organitzador de les jornades i coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, amb aquesta iniciativa “pretenem que professors, alumnes i empresaris se situïn al capdavant de les últimes tendències del mercat en àmbits complexos i que les puguin gestionar amb èxit en els seus mons laborals”. En aquesta edició, entre altres temes, s’aprofundirà en l’anàlisi del consumidor actual, les noves 4C’s del màrqueting, l’omnicanalitat, el propòsit de marca, els valors de l’empresa en temps de crisi i la necessitat d’una publicitat més igualitària en termes de gènere.
Per al degà de la Facultat, Josep Burgaya, aquestes jornades són el resultat de l’interès de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) per connectar el món professional amb l’acadèmic i per reforçar el paper del màrqueting “com a ròtula que uneix dos àmbits diferents però totalment interrelacionats com són la comunicació i l’empresa”.
Els valors en temps de crisi
Una de les ponències destacades del primer dia de les jornades, el 25 d’abril, serà la de José Mª Vilas, que ha estat president d'Unilever i de Panrico, i que actualment és conseller delegat de diverses empreses, com Angulas Aguinaga. Vilas reflexionarà sobre els valors i els comportaments que han de tenir les empreses i els professionals en temps de crisi. La seva intervenció serà la darrera del dia, que haurà obert la inauguració de les jornades, a càrrec del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i del degà de la FEC, Josep Burgaya.
El mateix dia, Alberto Delgado i Alfonso Ramos, de Seidor, parlaran sobre “Organitzacions blaves: líders de l’era digital”; Azzahara López, de BBDO & Proximity España, abordarà el paper de l’account planner en la planificació estratègica del màrqueting, i Kike Doatis, d’ESERP, presentarà la comunicació “Piensa como un Boomer, vive como un Millennial, crea como un Zeta”. Després de cada ponència hi haurà un torn obert de paraules.
Una publicitat més igualitària en termes de gènere
El segon dia de les jornades començarà amb la ponència d’Àngels Escobar i Dionisia Mata, d’Havas Media Group, que presentaran el projecte Meaningful Women 2030, que impulsa aquesta empresa. La iniciativa defensa una publicitat més igualitària en termes de gènere i es basa en dades com ara que el 88% les dones que decideixen la compra en múltiples categories no se senten identificades amb el màrqueting i la comunicació actual. Les conferenciants proposen una reflexió i un canvi en el paper de les marques per superar-ho.
El mateix dia tindran lloc ponències d’Ana Palencia, d’Unilever, que exposarà “Best practices de comunicación interna. ¡Caso Unilever!”; de Roger Sendra, de Dentsu, que farà les seves aportacions sota el títol “Pensa en analògic, sigues més digital”; i de Lluís Bassat, doctor honoris causa de la UVic-UCC, que abastarà els camins creatius en el màrqueting i la comunicació. Finalment, el degà de la FEC clourà l’acte.
Les inscripcions a les jornades es poden fer en aquest espai web de la Facultat, que també n’inclou la informació completa, com també trucant al telèfon 93 881 55 22. Les II Jornades de Màrqueting i Comunicació tenen la col·laboració de la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona, El 9 Nou i ESERP, centre adscrit a la UVic-UCC.
Notícies
El pòdcast ‘100 anys de feminisme català’ de la UVic-UCC explora l’herència feminista catalana
Qui era Francesca Bonnemaison i com va engegar l’Institut de Cultura i Biblioteca Popular de la Dona? Quin impacte va tenir el llibre La dona a Catalunya, de Maria Aurèlia Capmany, en el tardofranquisme? Per donar resposta a aquestes i altres qüestions, el Grup...
El CEEAF assessorarà tres entitats de voleibol en preparació física i prevenció de lesions
El Centre d’Estudis en Esports i Activitat Física (CEEAF) de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) desenvoluparà estratègies de preparació física, prevenció de lesions i millora del rendiment esportiu amb tres entitats de l’àmbit del voleibol: la Federació Catalana de Voleibol...
Un estudi sobre la incorporació de microalgues en la dieta humana rep el premi Vicenç Fisas de la Fundació La Farga
Un estudi sobre la incorporació de microalgues a la dieta humana ha merescut el Premi Vicenç Fisas que concedeix anualment la Fundació La Farga. L’autora, Maria Gayà i Rosselló, estudiant de Biotecnologia a la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la Universitat de Vic...
Jordi Gené protagonitza la segona sessió dels Growth Mornings parlant sobre els paral·lelismes entre l’empresa i l’automobilisme
Amb l’objectiu d'aprofundir en els factors clau que marquen la diferència entre competir i guanyar, Jordi Gené ha protagonitzat la segona edició dels Growth Mornings, les píndoles informatives matinals organitzades per l’Escola de Postgrau de la UVic. En aquesta sessió formativa dirigida a empresaris i...