Text traduït
Aquesta assignatura s'imparteix en espanyol. El pla docent en català és una traducció de l'espanyol.
La traducció al català està desactualitzada.
Consulta preferentment el text original!
Si ho prefereixes, consulta la traducció!
Texto original
Esta asignatura se imparte en español. El texto original de este plan docente es en español.
Text created with automatic translation
The language of instruction of this subject is Spanish. The course guide in English is an automatic translation of the version in Spanish.
Automatic translation may contain errors and gaps. Refer to it as non-binding orientation only!
Perhaps you should consult the original version of the text!
Course
Marketing and Business Communication
Subject
360º Communication and Innovation
Type
Compulsory (CO)
Academic year
2
Credits
3.0
Semester
2nd
Group | Language of instruction | Teachers |
---|---|---|
G15, classroom instruction, afternoons | Spanish | Zahaira F. González Romo |
Automatic translation pending.
Bibliography
Key references
- Harvard Business Essentials (2004). Desarrollar la gestión de la creatividad y de la innovación. Ediciones Deusto.
- Peter F. Drucker, Dorothy Leonard, Jeffrey F. Rayport, Richard K. Lester, (2010). Creatividad e innovación, Ediciones Deusto (2010). Ediciones Deusto.
- Tom Kelley, Jonathan Littman, (2010). Las diez caras de la innovación: Estrategias para una creatividad excelente. Paidos.
Further reading
Teachers will provide complementary bibliography and compulsory reading throughout the course via the Virtual Campus.