Vés al contingut

Comunicació Multimèdia en Anglès

Titulació

Multimèdia. Aplicacions i Videojocs

Assignatura

Comunicació Multimèdia en Anglès

Tipologia

Formació Bàsica (FB)

Curs

1

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, matíanglèsSarah Umbrene Khan

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 5. Igualtat de gènere
  • 11. Ciutats i comunitats sostenibles
  • 16. Pau, justícia i institucions sòlides

Objectius

L'assignatura Comunicació Multimèdia en Anglès t'introdueix en el llenguatge tècnic i acadèmic i en les habilitats que necessites per estudiar assignatures específiques en anglès de l'àrea de multimèdia durant el grau.

L'objectiu principal d'aquesta assignatura és que et familiaritzis amb les estratègies necessàries per a una comunicació tècnica bàsica a nivell universitari. Per aconseguir-ho hauràs de:

  • Millorar les teves habilitats de comprensió escrita, expressió escrita, comprensió oral i expressió oral en anglès en un context tècnic.
  • Ampliar els teus coneixements de llenguatge tècnic en anglès.
  • Demostrar una autonomia suficient en l'aprenentatge que permeti maximitzar l'ús dels recursos i produir un treball de qualitat.
  • Analitzar i reflexionar sobre la relació entre ciència i tecnologia, gènere, cultura i societat.

Resultats d'aprenentatge

Aquesta assignatura té sis resultats d'aprenentatge (RA):

  • RA1. Analitza i comprèn textos acadèmics especialitzats i sap buscar-hi informació general i específica.
  • RA2. Comprèn l'anglès quotidià de l'entorn universitari i també les idees generals del discurs d'àmbit tècnic.
  • RA3. Demostra una bona competència per escriure de manera eficaç i precisa.
  • RA4. Participa amb certa seguretat i coherència en converses i debats a classe o en grups reduïts.
  • RA5. Prepara i fa presentacions tècniques.
  • RA6. Reconeix el vocabulari tècnic i les normes gramaticals i sap aplicar-los en context en certa mesura.

Competències

Generals

  • Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.

Específiques

  • Treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari, presentar exposicions orals i redactar informes en anglès en l'àmbit de l'enginyeria, en general, i en el sector multimèdia, en particular.

Bàsiques

  • Ser capaç de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat i no especialitzat.

Transversals

  • Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
  • Esdevenir l'actor principal del propi procés formatiu amb l'objectiu d'aconseguir una millora personal i professional i d'adquirir una formació integral que permeti aprendre i conviure en un context respectuós amb la diversitat lingüística, amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.

Continguts

L'assignatura Comunicació Multimèdia en Anglès se centra en temes relacionats amb les pàgines web, els videojocs i les aplicacions mòbils, i inclou:

  • Expressió oral (presentacions, discussions i debats)
  • Comprensió oral (converses quotidianes i tècniques, i monòlegs ambientats en un context professional)
  • Expressió escrita (assaigs, informes tècnics i correus electrònics)
  • Comprensió escrita (documents tècnics breus i articles)
  • Coneixements gramaticals i lèxics (gramàtica i terminologia tècnica)
  • Projecte COIL (collaborative online international learning)
  • Reflexió sobre la diversitat social, cultural, econòmica i de gènere en l'àmbit de la ciència i la tecnologia

Avaluació

L'avaluació de l'assignatura és una combinació d'avaluació formativa i sumativa. La nota final de l'assignatura (NF) és la mitjana ponderada de les notes dels ítems següents.

Component 1. Teoria i habilitats

  • Prova 1 (20 % de la NF): Expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral; RA2, RA3, RA6
    • Avaluació individual. Recuperable
  • Prova 2 (25 % de la NF): Expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral; RA2, RA3, RA6
    • Avaluació individual. Recuperable
  • Prova 3 (10 % de la NF): Expressió oral; RA2, RA4
    • Avaluació individual

Component 2. Pràctiques

  • Expressió oral (15 % de la NF): Presentació, discussió i debat; RA5
    • Avaluació individual i de grup
  • Treball del projecte (15 % de la NF); RA1, RA2, RA3, RA4, RA5, RA6
    • Avaluació individual, grupal i entre iguals
  • Participació a classe (5 % de la NF); RA4
    • Avaluació individual i autoavaluació

Component 3. Informes i exercicis

  • Comprensió escrita (10 % de la NF); RA1
    • Avaluació individual

* L'absència a classe té el resultat següent: 25% de penalització de la nota de grup per absència justificada i 50% per absència injustificada.

La nota final de l'assignatura s'obté sumant les mitjanes de les diferents activitats avaluades.

Altres criteris

  • L'assistència a les pràctiques és obligatòria.
  • L'absència injustificada a tres o més activitats pràctiques comporta una nota de suspens.
  • L'absència justificada a més del 50 % de les pràctiques dona lloc a una qualificació de zero a la part de pràctiques.
  • En general, l'avaluació és presencial.
  • L'alumnat pot repescar les activitats, si escau, en el període específic de recuperació.

Metodologia

La metodologia utilitzada inclou activitats comunicatives, materials autèntics en anglès, treballs individuals, treballs en grup i participació de tota la classe. Les sessions de classe requereixen assistència i participació activa en anglès per maximitzar els resultats d'aprenentatge (RA). Les tasques de lectura s'assignen mitjançant el mètode de l'aula invertida: els alumnes llegeixen els textos a casa i, seguidament, es fan una discussió guiada i una avaluació a classe. El nombre d'hores presencials durant el semestre és d'entre 50 i 60. Es preveuen 4 hores setmanals de classe i un total de 90 hores d'aprenentatge autònom, de dedicació al projecte, de lectura del material de classe i de preparació de les activitats d'avaluació.

Bibliografia

Bàsica

  • Mann, Malcolm & Taylore-Knowles, Steve (2008). Destination B2: Grammar & Vocabulary with Answer Key. Recuperat de https://www.academia.edu/40792840/Destination_B2_Grammar_and_Vocabulary_with_Answer_key
  • Murphy, Raymond (2019). English Grammar in Use: Fifth Edition. Recuperat de https://can-ada.net/wp-content/uploads/2020/05/english-grammar-in-use-intermediate.pdf

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte