Vés al contingut

Comunicació Multimèdia en Anglès

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està actualitzada i és equivalent a l'original.

Si ho prefereixes, consulta el pla docent original!

Texto traducido

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción del inglés.

La traducción al español está actualizada y es equivalente al original.

Si lo prefieres, ¡consulta la traducción!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Multimèdia. Aplicacions i Videojocs

Assignatura

Comunicació Multimèdia en Anglès

Tipologia

Formació Bàsica (FB)

Curs

1

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, matíanglèsSarah Umbrene Khan

Objectius

L'assignatura Comunicació Multimèdia en Anglès t'introdueix en el llenguatge tècnic i acadèmic i en les habilitats que necessites per estudiar assignatures específiques en anglès de l'àrea de multimèdia durant el grau.

L'objectiu principal d'aquesta assignatura és que et familiaritzis amb les estratègies necessàries per a una comunicació tècnica bàsica a nivell universitari. Per aconseguir-ho hauràs de:

  • Millorar les teves habilitats de comprensió escrita, expressió escrita, comprensió oral i expressió oral en anglès en un context tècnic.
  • Ampliar els teus coneixements de llenguatge tècnic en anglès.
  • Demostrar una autonomia suficient en l'aprenentatge que permeti maximitzar l'ús dels recursos i produir un treball de qualitat.
  • Analitzar i reflexionar sobre la relació entre ciència i tecnologia, gènere, cultura i societat.

Resultats d'aprenentatge

Aquesta assignatura té sis resultats d'aprenentatge (RA):

  • RA1. Analitza i comprèn textos acadèmics especialitzats i sap buscar-hi informació general i específica.
  • RA2. Comprèn l'anglès quotidià de l'entorn universitari i també les idees generals del discurs d'àmbit tècnic.
  • RA3. Demostra una bona competència per escriure de manera eficaç i precisa.
  • RA4. Participa amb certa seguretat i coherència en converses i debats a classe o en grups reduïts.
  • RA5. Prepara i fa presentacions tècniques.
  • RA6. Reconeix el vocabulari tècnic i les normes gramaticals i sap aplicar-los en context en certa mesura.

Competències

Generals

  • Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.

Específiques

  • Treballar en un entorn multilingüe i multidisciplinari, presentar exposicions orals i redactar informes en anglès en l'àmbit de l'enginyeria, en general, i en el sector multimèdia, en particular.

Bàsiques

  • Ser capaç de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat i no especialitzat.

Transversals

  • Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
  • Esdevenir l'actor principal del propi procés formatiu amb l'objectiu d'aconseguir una millora personal i professional i d'adquirir una formació integral que permeti aprendre i conviure en un context respectuós amb la diversitat lingüística, amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.

Continguts

L'assignatura Comunicació Multimèdia en Anglès se centra en temes relacionats amb les pàgines web, els videojocs i les aplicacions mòbils, i inclou:

  • Expressió oral (presentacions, discussions i debats)
  • Comprensió oral (converses quotidianes i tècniques, i monòlegs ambientats en un context professional)
  • Expressió escrita (assaigs, informes tècnics i correus electrònics)
  • Comprensió escrita (documents tècnics breus i articles)
  • Coneixements gramaticals i lèxics (gramàtica i terminologia tècnica)
  • Projecte COIL (collaborative online international learning)
  • Reflexió sobre la diversitat social, cultural, econòmica i de gènere en l'àmbit de la ciència i la tecnologia

Avaluació

L'avaluació de l'assignatura és una combinació d'avaluació formativa i sumativa. La nota final de l'assignatura (NF) és la mitjana ponderada de les notes dels ítems següents.

Component 1. Teoria i habilitats

  • Prova 1 (20 % de la NF): Expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral; RA2, RA3, RA6
    • Avaluació individual. Recuperable
  • Prova 2 (25 % de la NF): Expressió escrita, gramàtica i vocabulari, comprensió oral; RA2, RA3, RA6
    • Avaluació individual. Recuperable
  • Prova 3 (10 % de la NF): Expressió oral; RA2, RA4
    • Avaluació individual

Component 2. Pràctiques

  • Expressió oral (15 % de la NF): Presentació, discussió i debat; RA5
    • Avaluació individual i de grup
  • Treball del projecte (15 % de la NF); RA1, RA2, RA3, RA4, RA5, RA6
    • Avaluació individual, grupal i entre iguals
  • Participació a classe (5 % de la NF); RA4
    • Avaluació individual i autoavaluació

Component 3. Informes i exercicis

  • Comprensió escrita (10 % de la NF); RA1
    • Avaluació individual

* L'absència a classe té el resultat següent: 25% de penalització de la nota de grup per absència justificada i 50% per absència injustificada.

La nota final de l'assignatura s'obté sumant les mitjanes de les diferents activitats avaluades.

Altres criteris

  • L'assistència a les pràctiques és obligatòria.
  • L'absència injustificada a tres o més activitats pràctiques comporta una nota de suspens.
  • L'absència justificada a més del 50 % de les pràctiques dona lloc a una qualificació de zero a la part de pràctiques.
  • En general, l'avaluació és presencial.
  • L'alumnat pot repescar les activitats, si escau, en el període específic de recuperació.

Metodologia

La metodologia utilitzada inclou activitats comunicatives, materials autèntics en anglès, treballs individuals, treballs en grup i participació de tota la classe. Les sessions de classe requereixen assistència i participació activa en anglès per maximitzar els resultats d'aprenentatge (RA). Les tasques de lectura s'assignen mitjançant el mètode de l'aula invertida: els alumnes llegeixen els textos a casa i, seguidament, es fan una discussió guiada i una avaluació a classe. El nombre d'hores presencials durant el semestre és d'entre 50 i 60. Es preveuen 4 hores setmanals de classe i un total de 90 hores d'aprenentatge autònom, de dedicació al projecte, de lectura del material de classe i de preparació de les activitats d'avaluació.

Bibliografia

Bàsica

  • Mann, Malcolm & Taylore-Knowles, Steve (2008). Destination B2: Grammar & Vocabulary with Answer Key. Recuperat de https://www.academia.edu/40792840/Destination_B2_Grammar_and_Vocabulary_with_Answer_key
  • Murphy, Raymond (2019). English Grammar in Use: Fifth Edition. Recuperat de https://can-ada.net/wp-content/uploads/2020/05/english-grammar-in-use-intermediate.pdf

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte