Vés al contingut

Màrqueting Digital

Titulació

Multimèdia. Aplicacions i Videojocs

Assignatura

Màrqueting Digital

Tipologia

Obligatoris (OB)

Curs

4

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, matícatalàAlba Espejo Raya

Objectius

Després de cursar l'assignatura Màrqueting Digital:

  • L'estudiant ha de ser capaç de definir una Pla d'acció en màrqueting digital i alhora tenir la capacitat d'aplicar els coneixements més actuals i les pràctiques més innovadores en màrqueting digital per assolir resultats que aportin millores als negocis d'Internet.
  • L'estudiant ha de poder gestionar la reputació de les empreses a través de les eines online.
  • L'estudiant ha de ser capaç de desenvolupar la seva estratègia en brànding personal i la visibilitat de la seva marca personal a Internet.

Resultats d'aprenentatge

  • Coneix els conceptes bàsics del màrqueting digital.
  • Aplica els coneixements adquirits en la gestió de la seva marca personal.
  • Té capacitat per gestionar adequadament els continguts d'un web professional fet en Wordpress.
  • Utilitza amb destresa les xarxes socials aplicades al món empresarial.

Competències

Generals

  • Mostrar actitud positiva per aprendre permanentment, innovar, crear valor i adquirir nous coneixements.

Específiques

  • Demostrar habilitats de comunicació i màrqueting digital, d'emprenedoria i de gestió empresarial.

Bàsiques

  • Saber aplicar els coneixements a la feina i en la vocació d'una manera professional i posseir les competències que se solen demostrar mitjançant l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes en l'àrea d'estudi pròpia.
  • Tenir la capacitat de recollir i interpretar dades rellevants (normalment dins de l'àrea d'estudi pròpia) per emetre judicis que incloguin una reflexió sobre temes importants de caràcter social, científic o ètic.

Transversals

  • Projectar els valors de l'emprenedoria i la innovació en l'exercici de la trajectòria personal acadèmica i professional, a través del contacte amb diferents realitats de la pràctica i amb motivació envers el desenvolupament professional.

Continguts

  • Brànding personal
  • Desenvolupament d'un blog personal
  • Inbound marketing: E-mail marketing i videomàrqueting
  • Outbound marketing
  • Eines digitals per a la gestió de clients: CRM
  • Xarxes socials per a empreses
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Instagram
    • Altres xarxes socials
  • Employee advocacy, social selling, employer branding
  • Plataformes per a creatius
  • Pla de màrqueting digital

Avaluació

Desenvolupament de l'avaluació

L'avaluació és continuada. Durant el curs es porten a terme activitats que, conjuntament amb la nota de projectes obligatoris i la prova final, conformen la nota final. La ponderació és la següent:

  • Assistència i participació a classe: 5 % de la nota final
  • Activitats fetes a classe: 15 % de la nota final (no recuperables)
  • Projectes obligatoris: 50 % de la nota final (recuperables). Aquesta àrea consisteix a fer 2 exercicis que es ponderen de la manera següent:
    • Social media plan: 10 %
    • Web personal i pla de màrqueting: presentació i entrega de la memòria web, més elaboració del pla de màrqueting: 40 %
  • Prova específica d'avaluació (examen final): 30 % (recuperable)

Revisió i recuperació de l'assignatura

  • L'estudiant té dret a revisar totes les entregues d'avaluació presentades.
  • Per superar l'assignatura és obligatori lliurar les activitats de classe i els dos projectes.
  • Es pot recuperar fins al 40 % de l'assignatura durant el període de reavaluació programat per la Facultat, a través de la revisió dels projectes obligatoris o bé d'una prova específica que permet recuperar la prova d'avaluació.

Metodologia

  • En aquesta assignatura s'imparteixen sessions teòriques i es plantegen i resolen exercicis a l'aula.
  • Es proposen un conjunt de pràctiques guiades en les quals el treball es fa individualment o en grups de dues persones.
  • Quant al treball personal, l'alumne ha de fer el seguiment de l'assignatura, resoldre problemes i fer les pràctiques.

Bibliografia

Bàsica

  • Martín Rubio, Rubén, autor. (2020). El poder de tu marca personal : apuesta por ti mismo para diseñar tu mejor versión y alcanzar el éxito personal y profesional. Recuperat de https://ucercatot.uvic-ucc.cat/permalink/34CSUC_UVIC/qq5d82/alma991001123823606718

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte