Text amb traducció automàtica
Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'anglès.
La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!
Consulta el text traduït només amb finalitats informatives!
Texto con traducción automática
Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción automática del inglés.
La traducción automática puede contener errores y lagunas. ¡Consúltala solo con finalidades informativas!
Original text
This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.
Titulació
Publicitat i Relacions Públiques
Assignatura
Planificació i Avaluació de Mitjans Online
Tipologia
Obligatoris (OB)
Curs
4
Crèdits
3,0
Semestre
2n
Grup | Llengua d'impartició | Professorat |
---|---|---|
G25, presencial, tarda | anglès | Albert Armisen Morell |
Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)
- 5. Igualtat de gènere
Objectius
Els objectius principals de l'assignatura es detallen a continuació:
- Els estudiants seran capaços d'analitzar els mitjans en línia i entendre l'estratègia associada a cadascun d'ells.
- Els estudiants tindran una perspectiva sobre l'evolució dels mitjans en línia i les possibles tendències futures.
- Els estudiants desenvoluparan experiències pràctiques com ara l'anàlisi de continguts mitjançant tècniques digitals.
Resultats d'aprenentatge
En revisió. Pendent de publicació
Continguts
- Introducció al curs
- Gestió i rendiment dels mitjans
- Models de negoci als mercats de mitjans
- Valor privat a públic en mitjans de comunicació i periodisme
- Gestionar els mitjans de comunicació i prioritzar els valors socials
- Context estratègic
- Conceptes estratègics per a les indústries dels mitjans
- Gestió de relacions socials amb clients
- Optimització de motors de cerca, publicitat en línia i campanyes virals
- Visualització de dades
- Big Data
- Blockchain de la Web 2 a la 3
Avaluació
L'avaluació de l'assignatura pretén mesurar el grau d'aprenentatge global assolit per l'estudiant. En concret, l'avaluació consta de:
- Participació a classe: 10%
- Proves específiques d'avaluació: exàmens (es poden repetir): 30%
- Finalització dels treballs o projectes requerits: 60%
El plagi o la còpia de l'obra aliena està sancionat a totes les universitats, i segons les Normes de Convivència de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, constitueix faltes greus o molt greus. És per això que durant aquest curs, qualsevol indici de plagi o apropiació indeguda de textos o idees d'altres persones ( El que es considera plagi ) així com l'ús no declarat o indegut de la Intel·ligència Artificial en una activitat, provoca automàticament un fracàs i/o altres mesures disciplinàries ( Normes de Convivència de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ).
Metodologia
- L'assignatura té una orientació pràctica; es requerirà un alt nivell d'assistència per part de tots els estudiants.
- Les sessions inclouen una varietat variada de teories conceptuals, temes i estudis de casos.
- S'espera que l'estudiant participi i contribueixi dins del grup i del marc del curs.
- El professor oferirà una combinació de tutoria individual i grupal en funció de les necessitats individuals de cada alumne.
Bibliografia
Bàsica
- Baron, R., Sissors, J. (2010). Advertising Media Planning (7 ed.). The McGraw-Hill Companies, Inc.
- Kung, L. (2017). Strategic Management in the Media: Theory to Practice (2 ed.). SAGE.
Complementària
El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.