Vés al contingut

Planificació i Avaluació de Mitjans Online

Text amb traducció automàtica

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció automàtica de l'anglès.

La traducció automàtica pot contenir errors i llacunes. Consulta-la només amb finalitats informatives!

Consulta el text traduït només amb finalitats informatives!

Consulta preferentment el text original!

Texto con traducción automática

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción automática del inglés.

La traducción automática puede contener errores y lagunas. ¡Consúltala solo con finalidades informativas!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Publicitat i Relacions Públiques

Assignatura

Planificació i Avaluació de Mitjans Online

Tipologia

Obligatoris (OB)

Curs

4

Crèdits

3,0

Semestre

2n

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G25, presencial, tardaanglèsAlbert Armisen Morell

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 5. Igualtat de gènere

Objectius

Els objectius principals de l'assignatura es detallen a continuació:

  1. Els estudiants seran capaços d'analitzar els mitjans en línia i entendre l'estratègia associada a cadascun d'ells.
  2. Els estudiants tindran una perspectiva sobre l'evolució dels mitjans en línia i les possibles tendències futures.
  3. Els estudiants desenvoluparan experiències pràctiques com ara l'anàlisi de continguts mitjançant tècniques digitals.

Resultats d'aprenentatge

En revisió. Pendent de publicació

Continguts

  1. Introducció al curs
  2. Gestió i rendiment dels mitjans
  3. Models de negoci als mercats de mitjans
  4. Valor privat a públic en mitjans de comunicació i periodisme
  5. Gestionar els mitjans de comunicació i prioritzar els valors socials
  6. Context estratègic
  7. Conceptes estratègics per a les indústries dels mitjans
  8. Gestió de relacions socials amb clients
  9. Optimització de motors de cerca, publicitat en línia i campanyes virals
  10. Visualització de dades
  11. Big Data
  12. Blockchain de la Web 2 a la 3

Avaluació

L'avaluació de l'assignatura pretén mesurar el grau d'aprenentatge global assolit per l'estudiant. En concret, l'avaluació consta de:

  • Participació a classe: 10%
  • Proves específiques d'avaluació: exàmens (es poden repetir): 30%
  • Finalització dels treballs o projectes requerits: 60%

El plagi o la còpia de l'obra aliena està sancionat a totes les universitats, i segons les Normes de Convivència de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, constitueix faltes greus o molt greus. És per això que durant aquest curs, qualsevol indici de plagi o apropiació indeguda de textos o idees d'altres persones ( El que es considera plagi ) així com l'ús no declarat o indegut de la Intel·ligència Artificial en una activitat, provoca automàticament un fracàs i/o altres mesures disciplinàries ( Normes de Convivència de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ).

Metodologia

  • L'assignatura té una orientació pràctica; es requerirà un alt nivell d'assistència per part de tots els estudiants.
  • Les sessions inclouen una varietat variada de teories conceptuals, temes i estudis de casos.
  • S'espera que l'estudiant participi i contribueixi dins del grup i del marc del curs.
  • El professor oferirà una combinació de tutoria individual i grupal en funció de les necessitats individuals de cada alumne.

Bibliografia

Bàsica

  • Baron, R., Sissors, J. (2010). Advertising Media Planning (7 ed.). The McGraw-Hill Companies, Inc.
  • Kung, L. (2017). Strategic Management in the Media: Theory to Practice (2 ed.). SAGE.

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte