Vés al contingut

Gestió de Campanyes Internacionals de Publicitat i Relacions Públiques

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està desactualitzada.

Consulta preferentment el text original!

Texto con traducción automática

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción automática del inglés.

La traducción automática puede contener errores y lagunas. ¡Consúltala solo con finalidades informativas!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Publicitat i Relacions Públiques

Assignatura

Gestió de Campanyes Internacionals de Publicitat i Relacions Públiques

Tipologia

Obligatòria (OB)

Curs

2

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G25, presencial, tardaanglèsEmma Louise Hitchen
Jesica Ana Menendez Signorini

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 5. Igualtat de gènere

Objectius

Nowadays, brands must consider the global context and the need to adapt their messages and media markets to specific cultural and social contexts, transcending geographical boundaries.

During this course, we will work with the most important management tools and strategies used in the fields of advertising and public relations, taking into account the global context, the brand and its publics.

Resultats d'aprenentatge

  • Comprendre els mètodes i problemes de les diferents branques de la investigació de la psicologia, la sociologia i la comunicació, en general, així com les motivacions de les audiències, l'anàlisi del comportament del consumidor i els processos de compra.
  • Demostrar el coneixement de la història, de les teories, dels models i de les tendències de la publicitat i les relacions públiques emmarcades en els contextos de l'evolució de la comunicació (comunicació de masses, nous entorns interactius i dialògics), l'estètica i l'anàlisi textual, retòrica i discursiva per a la pràctica professional de la disciplina.
  • Examinar la informació de l'entorn des del coneixement i l'anàlisi de les fonts i dels sistemes de cerca i recuperació d'informació.
  • Aplicar els conceptes, teories, mètodes i tècniques del màrqueting, de la publicitat i de les relacions públiques per formular i posar en pràctica estratègies específiques de productes, marques i organitzacions.
  • Aplicar les diferents tècniques de comunicació publicitària convencional i no convencional per fer arribar amb el nivell més alt d'eficàcia el missatge construït sota els paràmetres de la creativitat i la innovació en un context respectuós amb la diversitat lingüística i amb realitats socials, culturals, de gènere i econòmiques diverses.

Continguts

  1. International communication concepts and trends. The global communication plans.
  2. How to research and analyse international environments, organisations and their publics.
  3. Typologies of international communication strategies. Selection of insights. Creation of international messages. Creative concept and claim.
  4. Typologies of international communication tactics. Timing, budget and evaluation of the communication plan.
  5. International marketing communication.
  6. Global branding.
  7. Innovation in marketing and advertising.

Avaluació

To pass the course, all the evaluated activities must be submitted. The breakdown of the final mark is as follows:

  • Participation: 10%
  • Course work portfolio: 15% (3 different tasks: 5% + 5% + 5%)
  • Test: 25%
  • Group project: 50% (divided into 4 deliveries: 10% + 20% + 10% + 10%)

Attendance is required for continuous evaluation.

More information on each of the activities will be detailed on the Virtual Campus.

Resit information: students can only resit the test if the final mark is lower than 50%.

Metodologia

The working methodology is divided between theoretical and practical sessions, where theoretical aspects are discussed emphasising the various aspects of advertising and PR campaign management. Work groups will develop, with the teacher, the various stages of the projects, exercises and examples to illustrate the topics discussed. Different methodologies will be combined, such as videos, simulations, games, oral exhibitions, conceptual mappings, visuals and video production, reading and understanding of texts and tests of knowledge.

Students will participate in different types of sessions: Work sessions with the whole class, sessions in small groups with the teacher, and group tutoring sessions with the teacher.

Ways of grouping students: In order to carry out the various mandatory activities, small groups of intercultural exchange will be created, encouraging collaborative work between local and international students.

Bibliografia

Bàsica

  • Curtin, Patricia A. & Gaither, T. Kenn (2007). International Public Relations: Negotiating Culture, Identity, and Power. SAGE.
  • De Mooij, Marieke (2014). Global Marketing and Advertising. SAGE.
  • Spencer-Oatey, Helen; & Franklin, Peter (2009). Intercultural Interaction: A Multidisciplinary Approach to Intercultural Communication. Palgrave.

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte