Vés al contingut

Llengua Anglesa I

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està actualitzada i és equivalent a l'original.

Si ho prefereixes, consulta el pla docent original!

Texto traducido

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción del inglés.

La traducción al español está actualizada y es equivalente al original.

Si lo prefieres, ¡consulta la traducción!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Mestre d'Educació Infantil / Mestre d'Educació Primària amb Menció en Llengua Anglesa (Pla de millora)

Assignatura

Llengua Anglesa I

Tipologia

Optativa (OP)

Crèdits

6,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G11, presencial, matíanglèsÁngel Custodio Raluy Alonso

Objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

ODS logo
  • 4. Educació de qualitat

Objectius

Aquesta assignatura pretén aprofundir i ampliar les habilitats lingüístiques existents dels estudiants mitjançant l'exposició contínua a materials escrits i orals autèntics i la reflexió sistemàtica sobre l'ús de la llengua.

Els objectius específics de l'assignatura són:

  • Desenvolupar la competència lèxica per expressar tota una colla d'idees sobre qüestions socials i culturals.
  • Millorar la competència gramatical per evitar interferències en les situacions comunicatives.
  • Promoure estratègies perquè l'alumnat controli i millori les seves pròpies habilitats lingüístiques.
  • Fomentar la competència sociolingüística.
  • Desenvolupar l'autonomia dels alumnes com a aprenents.

Resultats d'aprenentatge

Resultats d'aprenentatge de Mestre en Educació Infantil

  • Utilitza estratègies per a expressar-se de forma oral i escrita en llengua anglesa. (RA4)
  • Utilitza estructures gramaticals i vocabulari adients per al context acadèmic. (RA4, RA5)
  • Entén i contrasta elements de vocabulari i de gramàtica de la llengua anglesa. (RA4)
  • Sap escriure diverses tipologies textuals amb un registre adequat. (RA6)

Resultats d'aprenentatge de Mestre en Educació Primària

  • Utilitza estratègies per expressar-se de forma oral i escrita en llengua anglesa. (RA8)
  • Utilitza estructures gramaticals i vocabulari adients per al context acadèmic. (RA4, RA5)
  • Entén i contrasta elements de vocabulari i de gramàtica de la llengua anglesa. (RA5)
  • Sap escriure diverses tipologies textuals amb un registre adequat. (RA7)

Competències

Específiques

  • Desenvolupar processos d'avaluació dels aprenentatges, a nivell individual i de grup, que utilitzin les tècniques i estratègies d'observació i documentació pedagògica.
  • Dissenyar i planificar ambients i seqüències d'aprenentatge que permetin el desenvolupament i la promoció del curríuculum a través de l'adequació dels materials i del foment del joc.
  • Dissenyar, planificar i avaluar propostes didàctiques pròpies de les difererents àrees del currículum en coherència amb les teories de l'aprenentatge que fomentin el treball cooperatiu.
  • Elaborar, desenvolupar i adaptar recursos educatius adequats a les diferents finalitats curriculars tot utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació com a instruments fonamentals de l'aprenentatge.
  • Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa global en contextos multilingües mitjançant l'ús de diferents estratègies i recursos lingüístics i literaris.
  • Promoure l'aprenentatge del llenguatge i de les llengües en l'educació infantil en entorns multilingües a través de diferents estratègies i recursos que fomentin la sensibilitat literària i les competències comunicatives.

Transversals

  • Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
  • Exercir la ciutadania activa i la responsabilitat individual amb compromís amb els valors democràtics, de sostenibilitat i de disseny universal, a partir de pràctiques basades en l'aprenentatge i servei i en la inclusió social.

Continguts

  1. Repensar el concepte de «correcció» en anglès
  2. Identificar (i corregir) errors comuns personals i col·lectius
  3. Reexaminar algunes de les coses que s'ensenya als estudiants sobre la llengua
  4. Examinar com s'utilitza l'anglès en diversos registres orals i escrits
  5. Desenvolupar estratègies per a l'aprenentatge autònom continu
  6. Millorar la recepció i producció oral i escrita
  7. Treball en grup: preparar una «sessió docent»

Avaluació

Aquesta assignatura s'avalua de manera continuada. Els alumnes fan diferents tasques dins i fora de l'aula que es qualifiquen. Per poder obtenir una nota final s'han de superar totes les tasques avaluades.

La nota final es calcula de la manera següent:

  • 2 exàmens: 25 % cadascun
  • 2 treballs individuals: 10 % cadascun
  • Treball de grup: 20 %
  • Participació activa a classe: 10 %

Metodologia

Aquesta assignatura pretén que els estudiants millorin les habilitats comunicatives. Per tant la metodologia és interactiva i orientada a l'estudiant. Assistir amb regularitat i completar totes les tasques a temps és fonamental per assolir els objectius de l'assignatura. Els estudiants poden consultar el programa detallat, que es proporciona durant les primeres setmanes del curs.

L'assignatura s'imparteix íntegrament en anglès.

Bibliografia

Bàsica

  • '-' (2022). Merriam Webster Dictionary. Recuperat de https://www.merriam-webster.com/
  • '-' (2022). Oxford Learners Dictionary. Recuperat de https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/
  • Bragg, M. (2003). The Adventure of English: The Biography of a Language. Recuperat de https://books.google.es/books/about/The_Adventure_of_English.html?id=bvVtJTdHfbAC&redir_esc=y
  • Kolln, Gray & Salvatore (2015). Understanding English Grammar (10 ed.). Pearson.
  • Łyda & Szcześniak (2013). Awareness in Action: The Role of Consciousness in Language Acquisition: Second Language Learning and Teaching. Recuperat de https://books.google.es/books/about/Awareness_in_Action.html?id=NsB7mwEACAAJ&redir_esc=y

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte