Vés al contingut

Mitjans Socials

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està desactualitzada.

Consulta preferentment el text original!

Texto con traducción automática

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción automática del inglés.

La traducción automática puede contener errores y lagunas. ¡Consúltala solo con finalidades informativas!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Màrqueting i Comunicació Empresarial

Assignatura

Mitjans Socials

Tipologia

Obligatoris (OB)

Curs

3

Crèdits

3,0

Semestre

1r

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G25, presencial, tardaanglèsJesica Ana Menendez Signorini
Nahuel Faedo

Objectius

Social media have changed the communication paradigm, putting the prosumer in the centre of companies. In this course you will work on the main social networks and how to make a global digital marketing plan for a brand.

Resultats d'aprenentatge

  • Communicate clearly to all type of audiences (specialized or not) knowledge, methodology, ideas, problems and solutions.
  • Elaborate reports and documents (mainly technical) with correct English grammar.
  • Define digital marketing strategies.
  • Develop digital marketing plans.

Competències

Generals

  • Tenir capacitat per posar els coneixements bàsics de la professió a la pràctica.
  • Tenir sensibilitat ambiental i social a les actuacions professionals.

Específiques

  • Saber comprendre i ser capaç de transmetre la importància de que l'empresa/organització s'orienti al mercat i a la relació amb el client.
  • Tenir capacitat per aplicar els coneixements teòrics, les habilitats i els instruments adequats per a la creació de valor de marca i d'imatge corporativa.

Transversals

  • Interactuar en contextos globals i internacionals per identificar necessitats i noves realitats que permetin transferir el coneixement cap a àmbits de desenvolupament professional actuals o emergents, amb capacitat d'adaptació i d'autodirecció en els processos professionals i de recerca.

Continguts

  1. Introduction to social media (presentation, objectives, competencies and evaluation). Brief introduction to web 2.0
  2. Marketing online and the digital marketing plan + introduction to social media + Facebook.
  3. Twitter and Foursquare + study case
  4. Youtube, Instagram, Vimeo, Pinterest, Linkedin and + study case
  5. Social media analytics and reports
  6. Social media management tools
  7. Online reputation management
  8. SEO: definition, searchers and how to write on the internet
  9. SEM: definition, types of ads, Google Adwords and analytics
  10. Email marketing: Mailchimp and public relations 2.0
  11. Web analytics and reports
  12. Personal branding
  13. Legal issue
  14. Mentoring of the project
  15. Project presentations

Avaluació

  • Exercises: 30%
  • Participation in class: 10%
  • FB courses: 10%
  • Success stories in social networks presentation: 10%
  • Projects: develop a SM plan: 40%

In case of any medical emergency involving lockdown the activities and the assessment percentages will not be changed. In the case they cannot be done face-to-face they will be done online.

Metodologia

The classes will be structured in 45 min. of explanation and the rest of the class will be dedicated to doing exercises and to mentoring the final project.

Bibliografia

Bàsica

  • Rojas, P., Redondo, M. (2013). Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing. Ediciones Gestión 2000.
  • Scolari, C. (2013). Narrativas Transmedia. Cuando todos los medios cuentan. Deusto.

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte