Vés al contingut

Anglès per al Màrqueting I

Text traduït

Aquesta assignatura s'imparteix en anglès. El pla docent en català és una traducció de l'anglès.

La traducció al català està actualitzada i és equivalent a l'original.

Si ho prefereixes, consulta el pla docent original!

Texto traducido

Esta asignatura se imparte en inglés. El plan docente en español es una traducción del inglés.

La traducción al español está actualizada y es equivalente al original.

Si lo prefieres, ¡consulta la traducción!

Original text

This subject is taught in English. The course guide was originally written in English.

Refer to the original course guide!

Titulació

Màrqueting i Comunicació Empresarial

Assignatura

Anglès per al Màrqueting I

Tipologia

Formació Bàsica (FB)

Curs

1

Crèdits

6,0

Semestre

2n

GrupLlengua d'imparticióProfessorat
G15, presencial, tardaanglèsAna Garcia Aguado
Anna Maria Masferrer Giralt

Objectius

Aquesta assignatura introdueix temes específics de màrqueting i comunicació empresarial per millorar la fluïdesa oral i escrita de l'anglès. S'hi introdueix el vocabulari propi del màrqueting i s'hi practiquen les competències necessàries en aquesta àrea professional. Els objectius d'aquesta assignatura són:

  • Analitzar casos pràctics.
  • Buscar informació sobre un tema, analitzar aquesta informació i preparar un projecte escrit.
  • Utilitzar recursos lingüístics tant verbals com no verbals per fer una exposició oral.
  • Utilitzar la llengua anglesa escrita en un sentit professional a un nivell intermedi alt.
  • Aplicar la terminologia específica del màrqueting i de la comunicació empresarial.
  • Millorar la fluïdesa oral i escrita en anglès mitjançant exercicis pràctics.

Resultats d'aprenentatge

  • Es comunica correctament (verbal i no verbalment) tant en les interaccions personals com en les professionals.
  • S'expressa amb precisió de forma escrita (principalment en el llenguatge tècnic).
  • Fa presentacions coherents i raonades en anglès.
  • Identifica les pròpies necessitats formatives i organitza el seu propi aprenentatge amb un alt grau d'autonomia en tot tipus de contextos (estructurats o no).
  • Fa servir correctament la llengua anglesa per expressar-se en un context internacional.
  • Utilitza el vocabulari específic del màrqueting.
  • Comprèn missatges orals i escrits de diferents tipus expressats completament en català, castellà i anglès.
  • Fa aportacions d'acord amb els valors democràtics i de sostenibilitat i mostra respecte pels drets fonamentals de les persones.
  • Comunica coneixements, metodologies, idees, problemes i solucions a tot tipus de públics (especialitzats o no) de manera clara i precisa.
  • Utilitza el llenguatge audiovisual per oferir continguts específics de la seva àrea.

Competències

Generals

  • Posseir habilitats per a treballar en un context internacional.
  • Tenir capacitat per a realitzar exposicions raonades i coherents.
  • Tenir destresa per a utilitzar satisfactòriament i amb finalitats acadèmiques i professionals la llengua anglesa.

Bàsiques

  • Desenvolupar les habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un grau alt d'autonomia.
  • Ser capaç de transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic especialitzat i no especialitzat.

Transversals

  • Emprar diferents formes de comunicació, tant orals com escrites o audiovisuals, en la llengua pròpia i en llengües estrangeres, amb un alt grau de correcció en l'ús, la forma i el contingut.
  • Exercir la ciutadania activa i la responsabilitat individual amb compromís amb els valors democràtics, de sostenibilitat i de disseny universal, a partir de pràctiques basades en l'aprenentatge i servei i en la inclusió social.

Continguts

Temes

El pla de màrqueting I

  1. Habilitats
    1. Presentació d'una anàlisi DAFO d'un producte o servei
    2. Preparació d'una anàlisi PESTEL
    3. Comprendre una auditoria de màrqueting i un pla de màrqueting
  2. Aspectes lingüístics
    1. Descriure tendències
    2. Objectius SMART en màrqueting
    3. Termes i col·locacions en els objectius de màrqueting
    4. El llenguatge de les presentacions
    5. Cas pràctic: debat sobre estratègies de planificació

El pla de màrqueting II

  1. Habilitats
    1. Estratègia de màrqueting
    2. Pressupost de màrqueting
    3. Resum executiu
    4. Cas pràctic: debat sobre una campanya publicitària
  2. Aspectes lingüístics
    1. El llenguatge del màrqueting mix
    2. El llenguatge de les reunions
    3. Resumir els punts clau
    4. Suggerir tàctiques i mostrar acord i desacord
    5. Presentació d'una anàlisi DAFO

Comunicació amb clients internacionals

  1. Habilitats
    1. Reunir-se amb socis de diferents països
    2. Descriure el mercat objectiu
    3. Presentar un concepte de disseny
    4. Estudi de cas: American Express
  2. Aspectes lingüístics
    1. Tractar amb clients internacionals
    2. Presentar recomanacions
    3. Nombres en la segmentació del mercat
    4. Presentació d'un màrqueting mix per a un mercat internacional
    5. Redacció de correus electrònics formals

Vocabulari

  • Descriure tendències
  • El màrqueting mix 1 i 2
  • Anàlisi DAFO
  • L'estratègia de màrqueting i el pla de màrqueting
  • L'ambient del mercat
  • La segmentació del mercat
  • Necessitats i comportament del client
  • Programes de fidelització
  • Màrqueting de motivació
  • Pressupost de màrqueting
  • Preu

Avaluació

L'avaluació de l'assignatura és contínua. La nota final és la suma de totes les activitats avaluades fetes durant el curs. Els percentatges de les activitats avaluades són els següents:

Seguiment del treball realitzat

  • Ús de l'anglès: 10 %

Exàmens

  • Proves d'ús de l'anglès: 10 %
  • Proves de vocabulari: 15 %
  • Prova d'expressió escrita: 10 %
  • Proves de comprensió oral: 10 %

Encàrrecs i projectes

  • Realització i presentació d'una anàlisi DAFO: 10 %
  • Desenvolupament i presentació d'un màrqueting mix d'un producte per a un mercat internacional: 10 %
  • Celebració d'una reunió: 10 %
  • Rellançar una marca: 5 %
  • Activitat de comprensió escrita: 5 %

Participació a classe (5 %)

Per aprovar l'assignatura, cal tenir aprovades com a mínim 50 % de les activitats avaluades. Els alumnes que no hagin assolit 50 punts al final de l'assignatura tenen l'oportunitat de repetir 4 de les proves següents:

  • Proves d'ús de l'anglès: 10 %
  • Proves de vocabulari: 15 %

No es poden repetir les activitats que no s'hagin fet o no s'hagin lliurat en la data acordada. Aquestes activitats compten com a 0.

Metodologia

La participació de l'alumnat en les activitats d'aula és fonamental per al desenvolupament i l'èxit de les competències bàsiques d'aquesta assignatura. Es fomenta el treball individual i en equip per garantir l'assoliment dels objectius d'aprenentatge.

Bibliografia

Bàsica

  • de Mooij, M., (2018). Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes (5 ed.). SAGE.
  • Doyle, C. (2016). A Dictionary of Marketing. Oxford University Press.
  • Farrall, C., Lindsey, M. (2008). Professional English in Use: Marketing. Cambridge University Press.
  • Percy, L.; Rosenbaum-Elliott, R. (2016). Strategic Advertising Management (5 ed.). Oxford University Press.
  • Robinson, N. (2010). Cambridge English for Marketing: Professional English. Cambridge University Press.

Complementària

El professorat facilita les referències de la bibliografia complementària i de lectura obligatòria en el transcurs de l'assignatura a través del Campus Virtual.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte