Vés al contingut

Microorganismes. Els nostres companys

L'activitat consisteix en que els participants agafin un tros de pa i el toquin amb les mans brutes i deixar-lo un temps per veure com proliferen els microorganismes. Serveix per conscienciar-los en el fet de rentar-se les mans abans de menjar. Tot comparant-lo amb un pa que no ha estat manipulat i que tenim protegit en una bossa hermètica. A través d’imatges veuran com són aquests microorganismes que tenen a les mans i quina és la importància de netejar-se-les.
També s’explicarà de manera molt senzilla i divulgadora com són, com viuen, com els podem veure.

Responsables

Julita Oliveras, professora i coordinadora del Programa Ciència i Societat de la Facultat de Ciències i Tecnologia.

Helena Gallego, estudiant del Grau en Ciències Ambientals/Biologia de la Facultat de Ciències i Tecnología de la UVic-UCC.

Aina Aleñà,  estudiant del Grau en Psicologia de la UVic-UCC.

Aula T112 de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC.

Dates i horaris

Dilluns 18 de novembre de 2019:

• De 8:30 a 9:30 h
  • De 9:30 a 10:30 h

Divendres 22 de novembre de 2019:

De 8:30 a 9:30 h

De 9:30 a 10:30 h

De 10:30 a 11:30 h

Durada

Destinataris

Centres d'Educació Especial

• Apostar per una Setmana de la Ciència més inclusiva.
  • Apropar als usuaris dels Centres d'Educació Especial a la ciència de manera entenedora i divertida.
  • Commemorar l'Any Intarnacinoal de la Moderació amb iniciatives impulsores destinades a fomentar la inclusió, el respecte de la diversitat, la comprensió, la tolerància i la cooperació.

Places/sessió

Màxim 12 alumnes per sessió.

Idioma d'impartició

Català.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta