Vés al contingut

Congrés d'Empresa, Màrqueting i Comunicació (4a edició)

LA INNOVACIÓ: EINA D'ÈXIT. 

26 de febrer de 2025 de 15 h a 20 h

 

Inscripció al congrés

La UVic organitza un congrés vinculat al món de l'empresa, el màrqueting i la publicitat, dirigit exclusivament a l'alumnat de 2n curs dels CFGS en Administració i Finances / Màrqueting i Publicitat / Comerç Internacional. Un congrés que parteix de la voluntat de generar un punt de trobada entre professionals i estudiants on compartir aprenentatges i inquietuds en sigui l'objectiu principal.

Aquest congrés és gratuït i, al final de l'acte, cada estudiant rebrà un certificat d'assistència

Programa de la jornada:

15.00 – 15.30h: Acreditacions i lliurament de la documentació

15.30 – 16.00h: Benvinguda a càrrec de Josep Burgaya, degà de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic. 

16.00 – 17.30h: Deleito, cas d'èxit. A càrrec dels directius de Deleito Alberto Gras, Rai Recoder i Gerard Moreno

Ens explicaran com han treballat la gestió empresarial, les campanyes de publicitat i les accions de màrqueting per arribar a ser un projecte innovador que ha revolucionat el sector de la restauració de les hamburgueses. 

17.30 – 18.00h: Pausa cafè. 

18.00 – 19.30h: TALLERS

(Cal apuntar-se prèviament a 1 dels 4 tallers que s’ofereixen simultàniament. Cada taller està pensat per un nombre de participants reduït per garantir una dinàmica participativa. La disponibilitat d'aquests anirà en funció de l'ordre d'inscripció). 

19.30 – 20.00h: Tancament de la Jornada i lliurament dels certificats de participació.

Per realitzar la inscripció, cal omplir aquest formulari o enviar un correu a secundaria@uvic.cat indicant el nom del centre formatiu, el nombre total d'estudiants i el curs actual. Nosaltres ens posarem en contacte per procedir a fer-vos la inscripció als tallers.

 

A continuació podeu consultar tota l'oferta de tallers:

  1. Taller Màrqueting d'experiències: la nova demanda
    Les marques que són capaces d'estimular els nostres sentits de forma positiva, ens fan viure experiències que després romandran a la ment del nostre consumidor. El plaer sensorial està compost per les emocions i els sentiments que generen aquestes experiències, que són essencials per a la presa de decisions. 
     
  2. Taller Creativitat i innovació pel desenvolupament d'una idea de negoci
    L'objectiu és sensibilitar als participants de la importànica d'innovar i aplicar el pensament creatiu com a mitjà per a la diferenciació. També es pretén despertar el potencial creatiu a través de l'aplicació de diverses dinàmiques.
     
  3. Taller Influencer targeting
    Desenvoluparàs una estratègia d'influència en xarxes socials seguint els paràmetres d'una organització empresarial. Es facilitarà als assistents un cas i una plantilla de treball així com recursos web per a detectar quin son els influencers més adients en base a un objectiu de comunicació específic, els missatges o els hashtags.
     
  4. Taller de La Champions League
    El procés de gestió empresarial requereix superar diferents etapes que tenen moltes similituds amb el procés que es desenvolupa al futbol, com ara l'anàlisi de situació, la planifico, el disseny d'estratègia i la posada en marxa d'accions operatives. De forma amena i molt participativa, el taller presenta una visió global de la gestió empresarial i planteja situacions concretes que es treballen amb la tècnica de role play. L'activitat es desenvolupa de forma pràctica i amb paral·lelismes entre l'activitat empresarial i el món del futbol. 

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte