LIDERATGE CREATIU.
28 de febrer de 2024 de 15 h a 20 h
La UVic organitza un congrés vinculat al món de l'empresa, el màrqueting i la publicitat, dirigit exclusivament a l'alumnat de 2n curs dels CFGS en Administració i Finances / Màrqueting i Publicitat / Comerç Internacional. Un congrés que parteix de la voluntat de generar un punt de trobada entre professionals i estudiants on compartir aprenentatges i inquietuds en sigui l'objectiu principal.
Aquest congrés és gratuït i, al final de l'acte, cada estudiant rebrà un certificat d'assistència.
Programa de la jornada:
15.00 – 15.30h: Acreditacions i lliurament de la documentació
15.30 – 16.00h: Benvinguda a càrrec de Josep Burgaya, degà de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic.
16.00 – 17.30h: 3 ponències de 25-30 minuts cada una:
- Del Màrqueting 1.0 al Màrqueting 4.0 a càrrec de Santiago Jordán, coordinador del Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial.
- Emprendre: atenció, focus i coherència a càrrec de Guillem Diaz, professor del Grau en Administració i Direcció d'Empreses.
- Influencer targeting a càrrec de Maria Fernández, professora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.
17.30 – 18.00h: Pausa cafè.
18.00 – 19.30h: TALLERS.
(Cal apuntar-se prèviament a 1 dels 4 tallers que s’ofereixen simultàniament. Cada taller està pensat per un nombre de participants reduït per garantir una dinàmica participativa. La disponibilitat d'aquests anirà en funció de l'ordre d'inscripció).
19.30 – 20.00h: Tancament de la Jornada i lliurament dels certificats de participació.
Per realitzar la inscripció, heu d'enviar un correu a secundaria@uvic.cat indicant el nom del centre formatiu, el nombre d'estudiants participants i el curs actual. Nosaltres ens posarem en contacte per procedir a fer-vos la inscripció als tallers.
A continuació podeu consultar tota l'oferta de tallers:
- Taller Màrqueting d'experiències: la nova demanda
Les marques que són capaces d'estimular els nostres sentits de forma positiva, ens fan viure experiències que després romandran a la ment del nostre consumidor. El plaer sensorial està compost per les emocions i els sentiments que generen aquestes experiències, que són essencials per a la presa de decisions.
- Taller Creativitat i aplicació del mètode Design thinking pel disseny de solucions a mida
Coneixeràs els fals mites sobre la creativitat, farem alguns exercissis de fitness creatiu i aprofundiràs sobre el mètode desing thinking pel disseny de solucions basades en les necessitats de l'usuari.
- Taller Influencer targeting
Desenvoluparàs una estratègia d'influència en xarxes socials seguint els paràmetres d'una organització empresarial. Es facilitarà als assistents un cas i una plantilla de treball així com recursos web per a detectar quin son els influencers més adients en base a un objectiu de comunicació específic, els missatges o els hashtags.
- Taller de La Champions League
El procés de gestió empresarial requereix superar diferents etapes que tenen moltes similituds amb el procés que es desenvolupa al futbol, com ara l'anàlisi de situació, la planifico, el disseny d'estratègia i la posada en marxa d'accions operatives. De forma amena i molt participativa, el taller presenta una visió global de la gestió empresarial i planteja situacions concretes que es treballen amb la tècnica de role play. L'activitat es desenvolupa de forma pràctica i amb paral·lelismes entre l'activitat empresarial i el món del futbol.