Vés al contingut

La UVic-UCC organitza un seminari sobre la creativitat en el màrqueting i la comunicació empresarial amb Lluís Bassat

Lluís Bassat en un acte de reconeixement

La UVic-UCC organitza un seminari sobre la creativitat en el màrqueting i la comunicació empresarial amb Lluís Bassat

Conèixer les claus de la creativitat resulta cabdal a l’hora de prendre decisions encertades en l’àmbit del màrqueting i la comunicació de les empreses. Amb aquest objectiu i en el marc de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting i Comunicació Empresarial, la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), a través de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), organitza el seminari teoricopràctic “La creativitat per a empresaris i directius”, de 60 hores i en format presencial, que es començarà a impartir el 4 de novembre, a Barcelona, i s’allargarà fins al mes de febrer. 

Al llarg de dotze divendres a la tarda, el seminari formarà professionals que ocupen càrrecs de direcció a les seves respectives empreses i que tenen responsabilitat per jutjar-la. “La finalitat és dotar-los de les eines necessàries per avaluar la creativitat estratègica i publicitària, facilitar la presa de decisions i generar pensament estratègic en aquest àmbit”, assenyala Josep Burgaya, degà de la FEC. 

Lluís Bassat i un equip de professionals de primera línia

El seminari comptarà amb la presència en totes les sessions del publicista i comunicador Lluís Bassat, fundador de Bassat Ogilvy i doctor honoris causa de la UVic-UCC, que transmetrà les seves experiències i coneixements en l’àmbit de la comunicació empresarial. En el marc d’aquesta activitat, “compartiré els secrets que m’han permès ajudar a vendre tants productes i tantes marques al món”, assenyala Bassat.

Hi impartirà la formació un equip de professionals de primera línia de l’àmbit del màrqueting i  la comunicació empresarial. A banda de Lluís Bassat, també hi participaran Jordi Alavedra, responsable de projectes internacionals de Bassat Ogilvy; Pilar Vélez, dissenyadora de producte; Conrado Llorens, CEO de Summa; Ana Palencia, directora de Comunicació d’Unilever; José M. Vilas, exconseller delegat d’Unilever i Panrico; Jordi Urbea, director general d’Ogilvy; Jesús Muñoz, consultor de mitjans de comunicació; Pere Guardiola, director general de La Vanguardia; roger Sendra, director general de Dentsu; Dionisia Mata, directora de Recerca d’Havas; Eugenia Carreras, consultora d’investigació de Mercats, i Tony Segarra, director creatiu i fundador de SCPF. 

La creativitat com a eix central del programa

El seminari farà especial èmfasi en la creativitat, de manera que s’exploraran els camins creatius racionals, emocionals i interactius per fer les coses de forma diferent i millor. També es destacarà la seva importància en el món empresarial, ja que, com assenyala Bassat “la creativitat no és només necessària per a la publicitat, sinó que és fonamental per a la creació de nous productes i per prendre les millors decisions a l’empresa”. 

Igualment s’hi abordaran altres temàtiques, com les disciplines de comunicació,  la comunicació i el màrqueting mix, la marca i la seva identitat, la investigació de mercats i l’estratègia de comunicació, entre d’altres, i s’hi explorarà la relació entre client i agència o consultor. Clourà la formació una sessió sobre intel·ligència comercial i brainstorming de creativitat. 

D’altra banda, Santiago Jordan, coordinador del grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, titulació estretament vinculada al seminari, també fa èmfasi en un altre aspecte destacat d’aquesta formació: “Els casos pràctics que s’hi presentaran seran reals, viscuts pels ponents”. Aquestes casuístiques permetran jutjar la creativitat publicitària i distingir, sense cap dubte, el que ajudarà a vendre un producte i el que no. 

Converses amb empresaris de reconegut prestigi

Com a particularitat del seminari, “en algun moment de cada sessió, un o dos empresaris de reconegut prestigi hi intervindran com a convidats, per parlar de la seva pròpia experiència i per establir un diàleg amb els participants”, assenyala Burgaya. Hi prendran part empresaris, directius i polítics com Salvador Alemany, president de Saba; Fernando Aleu, expresident de Puig Estats Units; Isak Andic, president de Mango; José Luis Bonet, president de Freixenet; Antonio Brufau, president de Repsol; Juan Manuel Cendoya, vicepresident de Santander España; Marcos Fernández, president d’AC Marca; Bernado Hernández, inversor en Noves Tecnologies; Luis Hernández, president de Renta Corporación; Jordi Hereu, exalcalde de Barcelona; Antonio Llardén, president d’Enagás; Juan Pi Llorens, expresident d’IBM España; Josep Oliu, president de Banco Sabadell; Marc Puig, president de Puig, i Marian Puig, president d’Isdin. 


 

Share in social networks:

Notícies

Júlia Blay i Pilar Godayol

El pòdcast ‘100 anys de feminisme català’ de la UVic-UCC explora l’herència feminista catalana

Qui era Francesca Bonnemaison i com va engegar l’Institut de Cultura i Biblioteca Popular de la Dona? Quin impacte va tenir el llibre La dona a Catalunya, de Maria Aurèlia Capmany, en el tardofranquisme? Per donar resposta a aquestes i altres qüestions, el Grup...

Oficialització del conveni del CEEAF amb la Federació Catalana de Voleibol

El CEEAF assessorarà tres entitats de voleibol en preparació física i prevenció de lesions

El Centre d’Estudis en Esports i Activitat Física (CEEAF) de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) desenvoluparà estratègies de preparació física, prevenció de lesions i millora del rendiment esportiu amb tres entitats de l’àmbit del voleibol: la Federació Catalana de Voleibol...

Maria Gayà, guanyadora del Premi Vicenç Fisas 2024

Un estudi sobre la incorporació de microalgues en la dieta humana rep el premi Vicenç Fisas de la Fundació La Farga

Un estudi sobre la incorporació de microalgues a la dieta humana ha merescut el Premi Vicenç Fisas que concedeix anualment la Fundació La Farga. L’autora, Maria Gayà i Rosselló, estudiant de Biotecnologia a la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la Universitat de Vic...

Jordi Gené

Jordi Gené protagonitza la segona sessió dels Growth Mornings parlant sobre els paral·lelismes entre l’empresa i l’automobilisme

Amb l’objectiu d'aprofundir en els factors clau que marquen la diferència entre competir i guanyar, Jordi Gené ha protagonitzat la segona edició dels Growth Mornings, les píndoles informatives matinals organitzades per l’Escola de Postgrau de la UVic. En aquesta sessió formativa dirigida a empresaris i...

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte