La plataforma UVals estrena imatge i millora la interacció amb l’usuari
La plataforma UVals de descomptes i avantatges exclusius per a la comunitat universitària de la UVic-UCC ha estrenat imatge gràfica aquesta setmana. Es tracta de la culminació d’un projecte que es va iniciar el curs passat per remodelar el portal web, tant pel que fa al disseny com als continguts i la navegació. El canvi ve acompanyat d’un seguit de millores que tenen l’objectiu de fer més fàcil la interacció amb les persones usuàries i que la cerca dels productes i serveis sigui més intuïtiva. Entre les novetats del nou portal hi ha un menú de cerca, la possibilitat de compartir les promocions a les xarxes socials i un nou espai a cada oferta per deixar-hi una ressenya i puntuar-les individualment. També s’activarà la subscripció automàtica perquè les persones interessades rebin una notificació cada vegada que es publiqui una nova oferta al web.
Precisament, un dels objectius d’aquest canvi és millorar la difusió de les promocions entre els col·lectius universitaris que hi tenen accés (PAS, PDI, estudiantat, Alumni, les Aules de la Gent Gran i els membres del Casino de Vic). És per això que també s’estrenarà un apartat destacat a l’Instagram institucional (@uvic_ucc) on es donaran a conèixer regularment les noves empreses i promocions que entrin a formar-ne part. En aquest espai també s’informarà dels diversos sortejos de productes i serveis que s’han preparat amb motiu del llançament del nou web.
La plataforma UVals va néixer fa 6 anys com un projecte de col·laboració entre el teixit comercial del territori i la Universitat. Gestionat per l’UHub, el Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària, actualment hi participen més de 125 comerços i centres que hi ofereixen més de 150 promocions de diferents categories. El 2018 es va signar un conveni amb el Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental per tal d’oferir avantatges econòmics als membres de la comunitat universitària i es van acordar un seguit d’avantatges i descomptes amb Gran Centre Granollers, entre els quals l’accés a tres instal·lacions esportives de la ciutat recollides al Carnet d’Esports. La intenció de l’UHub és expandir els UVals arreu del territori i fer que el conglomerat d’empreses creixi amb noves incorporacions, com la del grup Bonpreu-Esclat el desembre passat.
Alguns dels establiments col·laboradors es donaran a conèixer a la 6a edició de l’UVic Campus Market, el proper 2 d’abril, que per primera vegada coincidirà amb la celebració de la Festa Major.