Vés al contingut

Accés al grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial per crèdits reconeguts/convalidats (+30 crèdits ECTS)

Per accedir al grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial mitjançant la via d’estudis universitaris iniciats, cal tenir reconeguts un mínim de 30 crèdits d'aquests estudis. (El TFG no és en cap cas objecte de reconeixement).

Criteris de selecció:

En cas que el nombre de sol·licituds sigui superior a l’oferta de places, s'ordenen d’acord amb els barems següents:

  • Afinitat amb l'àmbit dels estudis d’origen:
    • 2 punts:
      • Ciències econòmiques, administració i direcció d'empreses, màrqueting, comerç, comptabilitat i turisme
      • Periodisme, comunicació, publicitat i relacions públiques
    • 1,5 punts:
      • Ciències socials, treball social, relacions laborals i recursos humans, sociologia, ciència política i relacions internacionals
    • 1 punt:
      • Indústries culturals: disseny, animació, cinematografia i producció audiovisual
  • Valoració de la mitjana de l’expedient acadèmic:
    • 2 punts: de 9 a 10
    • 1,5 punts: de 7 a 8,99
    • 1 punt: de 6 a 6,99
    • 0,5 punts: de 5 a 5,99
  • Estudiants provinents de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES): 1 punt
  • Estudiants provinents d'estudis cursats a la UVic-UCC: 1 punt

En cas d’empat preval la nota mitjana de l’expedient acadèmic.

Nombre de places ofertes (convocatòria 2024-2025):

En la primera resolució s'assignen un màxim de 5 places en funció de les places que quedin lliures una vegada assignades les places per la via de preinscripció universitària. La resta de places disponibles per aquest tipus d'accés s'assignen en la resolució extraordinària.

Calendari i informació del tràmit:

Consulta el calendari i com fer el tràmit.

Resolució de la convocatòria 2024-2025:

Consulta la resolució d'adjudicació de places de la convocatòria 2024-2025 (pendent de publicació).

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte