Format de la documentació
Tots els documents han de:
- Ser oficials i estar expedits per les autoritats competents d'acord amb l'ordenament jurídic del país que emet la documentació.
- Presentar-se legalitzats per la via diplomàtica o, si escau, mitjançant la postil·la del Conveni de la Haia. Aquest requisit no s'exigeix en el cas de documents expedits per les autoritats dels estats membres de la Unió Europea o signataris de l'acord econòmic europeu.
- Anar acompanyats, si escau, de la corresponent traducció oficial al castellà o al català. La traducció oficial es pot fer:
- Mitjançant un traductor jurat, degudament autoritzat o inscrit a Espanya.
- Mitjançant qualsevol representació diplomàtica o consular de l'Estat espanyol a l’estranger.
- Mitjançant la representació diplomàtica o consular a Espanya del país del qual té la ciutadania la persona que fa la sol·licitud o del país del qual procedeix el document.
- Mitjançant un traductor oficial a l'estranger, en aquest cas cal que la signatura del traductor estigui degudament legalitzada.
- No s’accepten copies simples, impressions de pantalles o descàrregues de plataformes virtuals, certificats de notes o qualsevol altra documentació sense validesa acadèmica.
En cas de ser admès/a i que no hagis adjuntat la documentació acadèmica d'accés signada electrònicament o amb codi segur de verificació durant la preinscripció, cal que:
- Presentis originals i fotocòpies simples a l'Àrea de Gestió Acadèmica
Enviïs fotocòpies compulsades (davant notari o per la institució expedidora dels documents) per correu postal a:
Àrea de Gestió Acadèmica. Màsters Universitaris i Doctorats
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
C/ Sagrada Família, 7
08500 Vic- Enviïs la documentació digitalitzada a través de les oficines de Correus