Àrea de Màrqueting
És la responsable d'implementar les polítiques de comunicació de la Universitat. Els principals objectius són la captació d'estudiants de nou accés, la fidelització dels públics prescriptors i la millora del posicionament de la imatge corporativa (online i offline). És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d'orientació universitària i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de relacions públiques. Difon l'oferta acadèmica i l'activitat institucional i detecta les necessitats d'informació per a la presa de decisions.
Director/a
Anna Fàbregas Badia
Telèfon
938 816 177
Horari
De dilluns a divendres de 9 a 14h i de 16 a 19h
Unitats
- Direcció
- Responsable de la Unitat de Captació de Formació Oficial
- Promoció de Màsters Universitaris i mercats internacionals
- Responsable de la Unitat de Captació de Formació Contínua
- Coordinació Programa Secundària
- Programa Secundària: Gestió tallers i congressos a CFGS
- Programa Secundària, assesor universitari i Project Manager CFGS
- Assessora universitària i Programa de suport a la matrícula
- Coordinació Preparats, Content Manager i assessora universitària
- Gestió d’esdeveniments, producció i campanyes
- Community Manager i gestió de campanyes digitals
- Servei tècnic: SEO i analítica digital
- Atenció a l'usuari
- Acció comercial i telemàrqueting F. Contínua
- Atenció al futur estudiant francès
- Captació i generació de contingut F. Contínua
- Assessora universitària i Programa Secundària
- Assessora universitària
- Servei tècnic: CRM Salesforce
- Gestió de campanyes i acció comercial de F. Contínua
- Servei tècnic: Blogs i web