Vés al contingut

Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre

Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre - UVic

Podeu seguir a les xarxes socials tota la campanya de la Setmana Internacional dels Arxius d'enguany, dedicada a empoderar els arxius i a mostrar-nos a la societat i als seus usuaris #SIA2021 #ArxiusxDins #EmpoweringArchives

Connectem la UVic-UCC amb el passat, el present i el futur!

El Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre té com a missió desenvolupar polítiques en l'àmbit de la gestió documental i implementar un sistema de gestió documental que doni suport a la Universitat per prendre decisions en tots els àmbits competencials que li corresponen, en totes les unitats de l‘estructura, i en els terminis i en la forma adequats; així com recollir, conservar, tractar, avaluar, fer accessible i difondre el patrimoni documental.

La nostra visió és esdevenir un servei de referència per als òrgans universitaris que asseguri la gestió integral, protecció i transparència dels recursos informatius continguts en els documents que la Universitat rep i genera en el desenvolupament dels processos de negoci passats, presents i futurs; consolidar un servei d'arxiu que garanteixi la preservació, l'accés i la difusió del patrimoni documental, independentment del seu suport, en benefici de l'eficàcia administrativa.                               

Contacte

icon-location-dark
C/ sagrada família, 7 - 08500 Vic, Barcelona

 

Horari d'atenció al públic

  • Setembre a juny:
    • de dilluns a divendres de 9 a 13h
    • de dilluns a dijous de 15 a 18h

 

  • Juliol i agost:
    • matins de 9 a 14h

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta

Contacte