Vés al contingut

Seminari Internacional: sobre Política Educativa (Versió II)

Seminari Internacional sobre Política Educativa (Versió II). "Més enllà de la política educativa identitària (multi/intercultural): les escoles com a béns comuns?". En anglès.

• 06.06.24 - 07.06.24

• 09.30 h

• Sala Segimon Serrallonga. Masia Torre dels Frares. C/ Perot Rocaguinarda 17. Vic

Participants: Jordi Collet, Laura Farré, Núria Simó, Yusra Touri, Anna Girbau, Mila Naranjo, Anna Gómez, de la UVIC; Yannis Pectehlidis i Ioannis Kozaris, de la Universitat de Tessàlia; Antoine Henry, Universitat de Lille; Stephen Ball, Institut d'Educació - UCL; Joan Subirats, de la Universitat Autònoma de Barcelona; Haira Gandolfi, de la Universitat de Cambridge; Montserrat Fons i Juli Palou, de la Universitat de Barcelona; Carles Serra i Xavier Besalú, de la Universitat de Girona; Àlex Paniagua, de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i Grup de Recerca UVIC.

Afegeix al calendari
Add to calendar 2024-07-27 06:49:40 2024-07-27 06:49:40 Title Description Location UVic tic@uvic.cat Europe/Madrid public

Share in social networks:

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta