Vés al contingut

Trasllat d'expedient

Què ésSi un estudiant ha iniciat estudis fora de la UVic-UCC i vol continuar-los a la UVic-UCC ha de fer una sol·licitud de plaça i portar l’expedient a la UVic-UCC.
QuiUn estudiant amb estudis iniciats fora de la UVic-UCC
ComCal fer una sol·licitud d’accés per la via del reconeixement de crèdits (veure com fer-ho)
QuanSegons calendaris de cada centre.
Quin és el procedimentL’estudiant sol·licita la plaça a la UVic-UCC a través de l’accés per la via del reconeixement de crèdits. Una vegada té concedida la plaça podrà demanar el trasllat cap a la UVic-UCC a la seva antiga universitat per a poder-se matricular al nou centre.
Documentació que cal presentarEn cas d’un trasllat d’expedient, un cop iniciats els tràmits per part de l’estudiant i cobertes les taxes de la universitat de sortida, l’estudiant no ha de presentar documentació a la UVic-UCC, ja que les universitats s’envien la documentació oportuna.
Quant valGratuït a la UVic-UCC i amb cost a la universitat d’origen. L’estudi de reconeixement per a la sol·licitud de plaça té un cost que es retorna en cas de formalitzar la matrícula.
Què ésSi un estudiant ha iniciat estudis a la UVic-UCC i vol continuar-los a una altra universitat ha de demanar un trasllat d’expedient.
QuiLa persona interessada que disposa d’expedient obert a la UVic-UCC.
ComCal enviar la documentació requerida en un sol correu electrònic a aga@uvic.cat.
QuanQuan obtingui la carta d’acceptació de la universitat de destí i el pagament de la taxa de trasllat fet.
Quin és el procediment

L’estudiant, un cop rep la carta d’acceptació de la universitat de destí, fa l’ingrés de la taxa de trasllat en el següent número de compte:

• Si és estudiant de la Facultat de Medicina
    • Titular: Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut
      IBAN ES38 0182 6035 4902 0156 6510  SWIFT/BIC: BBVAESMMXXX
      Cal indicar el teu nom, cognom i DNI
  • Per als estudiants dels altres graus
    • Titular: Fundació Universitària Balmes
      IBAN ES87 0081 5197 5600 0115 7321  SWIFT/BIC: BSABESBBXXX
      Cal indicar el teu nom, cognom i DNI
Documentació que cal presentar
  • Carta d’acceptació de la universitat de destí.
  • Justificant de pagament de la taxa de trasllat.

Cal enviar-ho tot junt en un sol correu electrònic a aga@uvic.cat.

Quant valLa taxa de trasllat té un cost de 55€

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta