Vés al contingut

Sant Jordi 2022

Sant Jordi torna a la Universitat de Vic i ho fa amb un ventall ampli d’activitats que es portaran a terme durant tot el mes d’abril. Torna amb exposicions, assajos oberts, presentacions, lectures en conversa, sorteig de llibres, roses, novetats editorials i punts de llibre. La novetat d’enguany és la Cita a cegues amb un llibre! Ho fan possible l’Oficina de Gestió Cultural, Eumo Editorial i la Biblioteca amb la col·laboració de la Unitat d’Igualtat i les llibreries de la ciutat.

El punt de llibre de Sant Jordi 2022 se suma a dues commemoracions importants per a la biblioteca, 25 anys de la Universitat i 20 anys de la mort de Segimon Serrallonga, professor, escriptor, editor i director de la Biblioteca. Per això hem volgut que s’hi reflectissin aquests dos esdeveniments, per una part hi ha el segell dels 25 anys de la Universitat i per l’altra l’emblema i la divisa que ell va pensar, fa 25 anys, per a la recent creada Universitat de Vic.

A de Carlemany

Emblema: A de Carlemany

Divisa: SCIENTIAE PATRIAEQUE IMPENDERE VITAM, Esmerçar la vida al servei de la Ciència i de la Pàtria.

Cita a cegues amb un llibre!

A les dues biblioteques es poden trobar llibres embolicats amb un únic missatge o fragment a partir del qual s’ha de triar quin us sedueix més per endur-vos-el en préstec.

Contacta amb nosaltres

Si tens algun dubte, tenim la resposta