INNOVACIÓ AVUI.
Empresa, Màrqueting i Comunicació.
1r congrés vinculat a la innovació en empresa, màrqueting i comunicació.
3 de març de 2022 de 15 h a 20 h
La UVic organitza el 1r congrés vinculat a la innovació en els àmbits de l'empresa, el màrqueting i la comunicació, dirigit exclusivament a l'alumnat de darrer curs dels CFGS en Administració i Finances, Màrqueting i Publicitat, Comerç Internacional i Gestió de Vendes i Espais Comercials. Un congrés que parteix de la voluntat de generar un punt de trobada entre professionals i estudiants, on l'objectiu principal sigui compartir aprenentatges, inquietuds i intercanviar coneixements.
Aquest congrés és gratuït i al final de l'acte cada estudiant rebrà un certificat d'assistència.
Programa de la jornada:
15.00 - 15.30 h: Acreditacions i lliurament de la documentació.
15.30 - 16.00 h: Benvinguda a càrrec del Deganat de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVIC-UCC.
16.00 - 17.30 h: Ponències de 25-30 minuts, a càrrec de la coordinació dels estudis de Màrqueting i Comunicació Empresarial, ADE i Publicitat i Relacions Públiques:
-
16.00 h: "Innovació en Màrqueting: Màrqueting 4.0" (a càrrec de Santiago Jordán, coordinador del Grau en Màrqueting i Comunicació de la UVic):
Amb l’aparició de les noves tecnologies de la comunicació (TIC), el màrqueting ha evolucionat cap a nous valors com el propòsit de marca, l'ommicanalitat, la cocreació amb el consumidor, etc. Coneix el màrqueting del segle XXI. -
16.30 h: “La tokenització de tot via Blockchain: Una visió empresarial” (a càrrec de Albert Armisen, docent de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic):
En aquesta sessió es tractarà de com el Blockchain està començant a transformar la societat i el món empresarial. Es parteix de conceptes claus, fins a arribar a aplicacions del món real, del món de les finances, la logística, la propietat digital i esdeveniments socials. La sessió finalitzarà fent esment a un seguit de perills per la societat. -
17.00h: "Innovació en Comunicació: Mesurant la influència" (a càrrec de Guillem Marca, coordinador del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UVic):
Aquesta sessió tractarà sobre la repercussió dels influencers en les nostres vides i el paper que tenen en una estratègia de comunicació. Es presentaran els conceptes clau de creació d’imatge personal i pública i els diversos nivells d’influència que tenen en les nostres opinions, interessos i comportaments.
17.30 - 18.00 h: Pausa cafè. Agrupaments en petits grups per desplaçar-se a les instal·lacions de la UVIC per a la proposta de tallers.
18.00 - 19.30 h: Workshops simultanis. Cal apuntar-se a 1 dels 3 tallers que s'ofereixen simultàniament, cada un enfocat a la innovació en els àmbits de l'empresa, el màrqueting i la comunicació. Cada workshop està pensat per un nombre reduït de participants per garantir una dinàmica participativa (25 estudiants màxims per taller). Un cop arribat al nombre màxim d'estudiants, les inscripcions per a aquell taller/workshop es tancaran.
19.30 - 20.00 h: Tancament del congrés. Agraïments i comiat. Lliurament de certificats.
Per realitzar la inscripció, heu d'enviar un correu a universitatdevic@uvic.cat indicant el nom del centre formatiu i el nombre d'estudiants participants. Nosaltres ens posarem en contacte per procedir a fer-vos la inscripció als workshops.
A continuació podeu consultar tota l'oferta de workshops:
-
Màrqueting d'experiències: la nova demanda. (l'impartirà Oreste Attardi)
Les marques que són capaces d'estimular els nostres sentits de forma positiva, ens fan viure experiències que després romandran a la ment del nostre consumidor. El plaer sensorial està compost per les emocions i els sentiments que generen aquestes experiències, que són essencials per a la presa de decisions. -
Creativitat i aplicació del mètode Design thinking pel disseny de solucions a mida. (l'impartirà Elisenda Tarrats)
Taller orientat a conèixer els fals mites sobre la creativitat, fer alguns exercicis de fitness creatiu i aprofundir sobre el mètode design thinking pel disseny de solucions basades en les necessitats de l'usuari. -
Influencer targeting. (l'impartirà Guillem Marca)
Taller orientat a desenvolupar una estratègia d’influència en xarxes socials seguint els paràmetres d’una organització empresarial. Es facilitarà als assistents un cas i una plantilla de treball així com recursos web per a detectar quins són els influencers més adients en base a un objectiu de comunicació específic, els missatges o els hashtags. Es treballarà per grups i es presentarà la proposta al final de la sessió.