L'objectiu del màster és capacitar professionals per dissenyar, implementar i avaluar propostes d'intervenció orientades a facilitar la diversitat en els processos d'aprenentatge en els entorns socials i educatius per a una major inclusió de les persones.
Proporciona als titulats formació sobre els principis i models teòrics i d'investigació participativa en què es fonamenta l'educació inclusiva, democràtica i basada en l'aprenentatge cooperatiu, tant en entorns socials com educatius.
Aquest màster també capacita per analitzar els factors de diversitat social, cultural i derivats de les condicions personals que actuen com a barreres. I forma per planificar pràctiques educatives en entorns escolars i socials que incloguin mesures universals de suport a la inclusió que permetin crear autèntiques comunitats educatives i d'aprenentatge. Dona eines per a la planificació i personalització del currículum, per al foment dels processos d'avaluació inclusiva que usin un marc competencial i per al desenvolupament d'estratègies metodològiques i organitzatives basades en l'aprenentatge cooperatiu que puguin afavorir una resposta inclusiva i equitativa a l'aula.
En definitiva aquest màster se centra en com promoure la creació d'entorns democràtics i participatius inclusius en entorns escolars o socials.
Els titulats és formaran per interactuar en contextos globals i internacionals amb l'objectiu d'identificar necessitats i noves realitats que permetin transferir el coneixement cap a àmbits de desenvolupament professional actuals o emergents, amb capacitat d'adaptació i d'autodirecció en els processos professionals i d'investigació.
Idioma d'impartició
Espanyol
Inici
25 de setembre de 2024
Doctorat
Aquest màster dona accés al programa de doctorat en Innovació i Intervenció Educatives que ofereixen la UVic-UCC i la Mondragon Unibersitatea.